Hikaye

34 3 0
                                    

Üç arkadaşlardı Mehmet , Ali , Recep hep bir arada büyümüşlerdi. Mehmet ile Recep 'in durumları iyi degildi ama hep bir arada olduklardan hep mutlululardı. Ali biraz farklıydı onlardan Ali hep para kazanmak istiyodu. Ali ile Mehmet öyle değildi ama hep birbirlerini desteklelerdi hep sahip çıkarlardı birbirlerine Mehmet hayatından hep huzursuzdu hiç mutlu olamıyordu babası ona hiç sahip çıkmamıştı .Mehmet alinin yanına pazarlara gidiyordu yardıma yardım ediyordu harçlığını çıkarıyodu

Ali okula gidigi için pazara babası geliyordu Mehmet sabah erkenden kalmıştı buz gibiydi hava üşüyen ellerini ısıtarak gidiyordu pazara tezgaha varmıştı Alinin babası gelmişti.Mehmet ben acım yemek yiyecem dedi Alinin babası izin vermedi hayır dedi sinirli bir şekilde erken gelsen de yeseydin dedi mehmetin gözleri dolmuştu yandaki herkez yardım etmek istedi oğlum açsan ben söyleyim yemeğini deyince Mehmet dahada zoruna gitmişti. Döndü gitti oturdu bir köşeye şöyle düşünüyodu Bir gün bende mutlu olacagım bende güçlü olacagım bana yapılan neydi ne yaptım diye soruyordu kendine eli ayağı titriyodu Alinin babasını çok severdi kimseden görmediği insanlığı ondan gördüğü için bişey diyemiyodu hep çekiniyordu Alinin babasından Mehmet kendininin adam yerine koyulmadı diye düşünüyordu. her gece dua ediyordu neydi bu anlamıyordu canla çalışıyordu ne isteseler yapıyordu hemen gidiyordu yanlarına ama hiçbir zaman beğenilmedi hep bişey buldular tek Aliyi de recepinde çok seviyordu onlar sayesinde ögrenmişti onladan büyük olmasına rağmen hep çoçuk gibiydi kimi seviyse hep üzülüyordu İnsanlara güveniyordu ama güvendiği insanlar onu bir bir yolda bırakıyordu Mehmet düşündüki etrafımda kimse yok ne yaparsam ben yapacagım diye hep birlik olaca hep yanımda olacak sanıyordu ama öyle değildi kendini bir an koskocam gördüğü hayatın içinde buluverdi tek istegi vardı mutlu olmak Annesi kardeşlerini mutlu etmek ama biliyordu birgün bunu yapacagını söz vermişti kendinine Babasının yaptıklarını yapmayacaktı.

içimizde eksik olan birşeyler vardı ya korkularımız yada hayatı anlayamamız aslında herşey kolaydı bizim cesaratimiz yoktu başarmaya


Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin