iii) Tell me

360 57 15
                                    

Η Ζένια, η καινούρια τους οικιακη βοηθός απο την Ινδία, έφτασε την επόμενη μέρα και χτύπησε το κουδούνι διστακτικά.

"Ας ανοίξει κάποιος την πόρτα επιτέλους! Εγώ έχω πονοκέφαλο!" είπε η μητέρα αλλά εννοούσε οτι ηταν πιωμενη.

Η Ellie το κατάλαβε και κατέβηκε αμέσως στον κάτω όροφο.
Άνοιξε την πόρτα και η Ζένια την κοίταξε γλυκά.

"Γεια σας, πρεπει να είστε η καινούρια οικιακή βοηθός. Περαστε." της είπε η Ellie χαμογελαστα και έκανε στην ακρη.

"Σε ευχαριστώ πολύ. Είμαι η Ζένια. Εσύ είσαι η μεγαλύτερη κόρη;"

"Μάλιστα, η Ellie. Έχω αλλες δυο αδελφές, τη Λόρα και τη Melanie. Μα μη στεκεστε όρθια, καθιστε παρακαλώ" είπε και η Ζένια κάθισε στον αφρατο καναπέ.

Η Ellie πήγε μέχρι την κουζίνα να της φέρει νερό, οπου καθόταν ο πατέρας της με ενα τσιγάρο στο στόμα.

"Πατερα, στο ντουλαπι κάτω από το νεροχύτη έχω τα κανονικά σου τσιγάρα. Κρύψε τα αυτά, δε θέλεις μα τα βρει η μαμά." του είπε και γέμισε δυο ποτηρια με νερό.

"Κάνε τη δουλειά σου Ellie." της απάντησε εκείνος και πήγε ως την πόρτα της κουζίνας.

"Που πηγαίνεις;" τον ρώτησε εκείνη.
"Δε χρειαζεται να ξέρεις. Θα βγω. Πες στη μητέρα σου οτι προέκυψε κάτι με το εργοστάσιο. Αν ξυπνήσει ποτε δηλαδή." απάντησε ο πατέρας της και χάθηκε στο δρομάκι του κήπου.

Η Ellie ξεφυσιξε και πήγε παλι στο σαλόνι.

"Με συγχωρείς για την αργοπορία." είπε η Ellie χαμογελαστη.
"Ορίστε το νερό σου." της έδωσε το ποτήρι και εκείνη την ευχαρίστησε.

"Λοιπον, θες να μου πεις μερικά πραγματα για την οικογένεια σου; Είναι σημαντικό να γνωρίζω τις ιδιαιτερότητες του καθενός." της είπε η Ζένια και η Ellie σηκώθηκε όρθια.

"Βέβαια, αλλά όχι εδώ. Πάμε μια βόλτα στον κήπο καλυτερα.

Η μέρα εξω ηταν λαμπερή και είχε ζέστη. Οι δυο κοπέλες περπατούσαν κατα μήκους του μονοπατιού και παρατηρούσαν τα όμορφα λουλούδια που ηταν φυτεμένα στο πρασινο χορτάρι.

"Το θυμάμαι πολύ καλά αυτό το σπιτι.." είπε η Ζένια.
"Αλλωστε, δεν έχω πολύ καιρό που έφυγα απο εδώ. Ο θείος σας ηταν πραγματικα το καλυτερο αφεντικό που είχα έως τώρα και η οικογένεια ηταν δεμένη και αγαπημένη. Να ξέρεις όμως ένα πράγμα. Κάθε οικογένεια κρύβει κάτι. Μπορεί να φαίνεται χαρούμενη και ευτυχισμένη στην επιφάνεια, μα αν κοιτάξει πίσω απο τις κουρτίνες θα διακρίνεις δυστυχία και προβλήματα. Περιμένω λοιπον να μου πεις τα δικά σας." είπε η οικιακη βοηθός και έσκυψε να κόψει ενα μυρωδάτο λουλούδι.

Dollhouse -M.M.Where stories live. Discover now