iv) I see things

304 55 19
                                    


" You seem to replace
Your brain with your heart
You take things so hard
And then you fall apart"

"Κατεβειτε επιτέλους για φαγητο" είπε η μητέρα και τα δυο μικρότερα κορίτσια βγήκαν απο το μπάνιο οπου έπλεναν τα χέρια τους.

"Ellie, βγες. Είχαν άσχημο καυγά πριν, δε θέλεις να την αντιμετωπίσεις σε αυτή την κατασταση" είπε η Melanie και χτύπησε απαλά την πόρτα της αδερφής της.

"Έρχομαι" είπε εκείνη θλιμμένα και εμφανίστηκε στην πόρτα. Δεν ηταν δύσκολο να καταλάβεις ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με εκείνη. Αυτό το ομορφο κορίτσι με τα μεγαλα, πανέμορφα ματια, τώρα είχε μαύρους κύκλους και αχτενιστα μαλλια.

Κατέβηκαν κάτω όλες μαζί και πήραν τις θέσεις τους στο τραπέζι.

Ο πατέρας μύριζε καπνό, η μητέρα αλκοόλ, η Λόρα ηταν χλωμή, η Ellie κακοκεφη και η Melanie σκεπτική.

Απο μακρια, μπορεί να πίστευες οτι η οικογένεια Martinez, που κληρονόμησε αυτό το μεγαλο, αριστοκρατικό σπιτι και είχε τρεις όμορφες και γλυκές κόρες, ήταν χαρούμενη.
Αν κοιτούσες πιο προσεκτικά, μπορούσες να διακρίνεις τους δαίμονες του καθενός, τα προβλήματα, τη θλίψη.

Ηταν μια βαθιά προβληματική οικογένεια.

Η Ζένια μπήκε στην τραπεζαρία με εναν ασημένιο δισκο στο χερι της και ακούμπησε το περιεχόμενο του πανω στο τραπέζι.

Κοτόπουλο με ρύζι. Αφού όλοι σερβιριστηκαν, η Ζένια γέμισε τα ποτήρια των γονιών με κρασί και των παιδιών με νερό.
Άφησε τις κανάτες στο τραπέζι και έφυγε ξανά για την κουζίνα.

Κανενας δε φαινόταν να έχει όρεξη για φαγητο, ο καθένας για τους δικούς του λογους. Η Melanie αποφάσισε να κανει την αρχή για να μην προσβάλει την ευγενική οικιακή βοηθό και έβαλε λίγο στο στομα της. Οι υπόλοιποι την κοίταξαν και εφαγαν κι αυτοι απο λίγο.

"Ασε επιτέλους το κινητό Joseph, η δουλειά μπορεί να περιμένει" είπε η μητέρα πικρά και γέμισε ξανά το ποτήρι της με κρασί. "Και Ellie, αν νομίζεις οτι θα σηκωθεις απο το τραπέζι νυστική, είσαι πολύ γελασμενη. Θα φας οτι υπάρχει στο πιάτο σου και ύστερα κάνε οτι θες." είπε και ήπιε αλλη μια γουλια.

Όπως παντα, όλοι ασχολήθηκαν με τη Λόρα κάνοντας της ερωτήσεις σχετικά με την υγεια της.
Εκείνη έφαγε και σηκώθηκε απο το τραπέζι νωρίτερα απο ολους.

Τυχερή. Σκέφτηκε η Melanie.

"Ellie, τι στο καλό; Τι είναι αυτό στο χερι σου;" είπε ο πατέρας και όλοι κοίταξαν τον καρπό της, οπου μια πρησμένη γρατσουνια φαινόταν εκεί.

Dollhouse -M.M.Where stories live. Discover now