Dan se rozhodne, ze už stačilo. Vyjde ze stínu a přejde ke skupince.
"Díky moc, já už si ho tady převezmu." řekne jim. Ti jen něco nesrozumitelně odpoví a potácivě se odplazí chodbou zase pryč. Dan poté shlédne na Phila, který tam stále sedí a s úsměvem nepřítomně zírá před sebe.
"Tak pojď do postele, nádhero." řekne mu a vytáhne si ho na nohy.
"Nazdar!" zablekotá opile Phil, sám se otočí a vydá se opět pryč z bytu.
"Tak prr!" zavrčí Dan a přitáhne si ho zezadu k sobě.
"Ty už nikam nejdeš.. a myslím, že mi ráno ještě poděkuješ." řekne mu do ucha. Na to se Phil ohlédne a upře na něj své velké modro zelené oči. Dan jen polkne, ale nic už neříká a ani ho nepouští.
"Fajn." řekne nakonec Phil smutně. Jemně se mu vyvlíkne a míří do koupelny. Dan si oddechne, že je vše v pořádku a konečně zavře dveře, aby mu Phil už neutekl. V tu chvíli se nad sebou zarazí. Jak tohle sám myslel?
Přejde do svého pokoje, oblékne si pyžamo a rozestele postel. Po chvilce uslyší, jak se otevřou dveře od koupelny. Dan si není jistý, jestli to Phil sám zvládne, tak ho jde radši zkontrolovat. V půli cesty se ale zarazí a musí se ovládat, aby si zachoval stále stejný výraz.
Phil proti němu totiž kráčí pouze v ručníku, omotaným ledabyle kolem boku. Jeho chůze je ale velmi kulhavá, tak si Dan vůbec není jistý, jestli ručník vydrží. Phil si ho však ani nevšimne a dojde k sobě do pokoje. Dan v tu chvíli váhá.
Přesto se ale vydá k Philovi do pokoje a mírně nakoukne. Phil stojí u skříně zády k němu a vytahuje si pyžamo. Najednou rukou uvolní ručník a jedním plynulým pohybem ho nechá spadnout na zem. Dan se rychle s hořícími tvářemi odvrátí.
Proboha! Jak někdo může být takhle krásný! Zakřičí v duchu. Už se nad sebou ani nezaráží. Je mu totiž jasné, co se stalo.
Zamiloval se do Phila.
ČTEŠ
Phan- V životě nám chyběla láska!
FanfictionDan a Phil jsou nejlepší kamarádi, co žijí společně v jednom bytě v Londýně. Co se ale stane, když už jim nebude stačit status kamaráda a budou chtít něco víc? Bude to ta nejhorší chyba, kterou kdy v životě udělají... a nebo zjistí, že k sobě vždy...