Epilog 18+

1.1K 32 4
                                    

Ahoj! Tak přidávám úplně poslední díl této fanfikce. Je opravdu jen pro starší osoby, tak to prosím dodržujte. :) Jinak, úplně si tím nejsem jistá a váhala jsem, jestli to vůbec mám vydat. Snad to není chyba. Dejte mi pak vědět do komentářů, co si o tom myslíte. Moc díky a užijte si to! :)


Z pohledu Dana. Asi po měsíci.


Poslední měsíc byl ten nejkrásnější v Danově životě. Je to jakoby Phil vyplnil i tu poslední stránku jeho duše, která tu vždycky byla, prázdná, a čekala jen na něj. Rád by teď řekl, že jejich přátelství zůstalo stejné a jejich vztah také, ale to říci nemohl. Bylo to lepší, mnohem lepší. Až tak dobré, že se bál, že se něco musí pokazit. A možná právě tohle teď přicházelo. Neví, jak to má popsat, ale asi přišel čas i na jejich milostný vztah. Vztah, který mírně pokulhával. Jistě, už spolu dělali pár věcí, ale nikdy se nedostali až tak daleko, že by se jeden z nich úplně podřídil a nabídnul tomu druhému vše, co má. A Dan z toho už šílel. Chtěl ho, chtěl ho opravdu hodně. Byl dokonce ochotný nabídnout Philovi roli toho "nahoře" a tak si jednou lehnul na záda na postel a čekal, jak se Phil zachová. Ten si ale na něj vylezl a obkročmo si na něj sedl, což poztrácelo jakoukouliv snahu právě o tuto roli. A Dan byl za to rád. Ne že by se toho bál, ale prostě si tak Phila nedokázal představit. On chtěl být ten, který bude hýčkat Philovo tělo, šeptat mu do ucha láskyplná slova a sledovat, jak pod jeho péčí ztrácí kontrolu.

Dan Phila miloval. Opravdu hodně. A bylo vidět, že Phil je na tom stejně. Bylo vidět, že Phil si užívá Danovy dotyky, polibky, jakmile se ale dostal k jeho zadní části, Phil to stopl a vždy ho navedl někam jinam nebo se na chvíli ujmul hýčkání on. Dan se ho už tolikrát chtěl zeptat, kde je problém, nikdy na to ale neměl odvahu. Třeba je to na Phila opravdu brzy. Třeba se mu takhle část vztahu dvou mužů hnusí. Pomyslel si vždy a nechal to být. Vždycky se ale objevilo pár věcí, které ho utvrdily v tom, že v tomhle opravdu problém není. Když mu třeba Phil zavzdychal do polibku, jakmile ho chytl za zadeček, který následně zmáčkl nebo když Phil ztratil kontrolu nad sebou a dovolil Danovi do něj strčit prst. Do teď nemůže zapomenout na ten výraz v jeho obličeji. Výraz, pro který by byl schopen vraždit a který ho stále probouzí totálně vzrušeného během nocí.

Má snad Phil strach? Bojí se, jaké to bude? Nebo hůř, že mu Dan ublíží? Dan chtěl, aby jejich poprvé bylo výjimečné, ale pokaždé, když ho vidí, tak ho má chuť prostě ohnout a dočkat se uspokojení v podobě Phila svíjejícího se v rozkoši pod jeho tělem, Phila, který by mu nahlas a totálně bez kontroly vzdychal ho ucha a křičel jeho jméno, až by společně s ním dosáhl vrcholu. A v neposlední řadě dočkat se toho úzkého prostoru, který by se kolem něho až šíleně stahoval, což by ho doneslo až na pokraj šílenství a naprostého uspokojení.

Dan se právě sám válí v jejich společné posteli v původně jeho pokoji. Odmítá ale vylézt. Je příliš unavený, to ranní vstávání na něho nemá dobrý vliv. Kousek se posune a s námahou se přetočí na bok. Hned si všimne dvou už plně zabalených kufrů. Strůjců jeho utrpení v podobě ranního vstávání. Mají jet s Philem do nějakého Bamburghu, kde se koná jedna z akcí youtuberů a oni dva tam budou hlavními hosty. Phil mu také až moc nadšeně ukazoval nějaké obrázky tohoto města, které je podle něho naprosto úžasné se starověkým hradem a pravou pískovou pláží. Ne že by ho Dan nevnímal, ale když je Phil v jeho blízkosti, stojí ho šíleně moc usilí, aby udržel své ruce na místě a hned po něm neskočil. Z úvah ho ale dostane zaklepání na dveře a příchod toho jeho sluníčka.

"Už jsi nachysta...Ty ještě spíš?" zastaví se Phil ve dveří a jen na něj s úsměvem kouká. Dan ho sjede očima od hlavy k patě. Zdá se mu to nebo je ten rošťák den ode dne krásnější? Zvláště dneska. Co plánuješ, Lestere?

Phan- V životě nám chyběla láska!Kde žijí příběhy. Začni objevovat