6.díl

560 39 3
                                    

Z pohledu Dana

Kolem jedenácté ráno se Dan začne probírat. Hned se mu ale něco, nebo někdo, zavrtí v náručí, což ho vzbudí úplně. Otevře oči a před sebou vidí pouze háro černých vlasů. Na chvíli se vyděsí, pak si ale vzpomene, co se stalo. Spokojeně se usměje a víc se přimáčkne k tělu v jeho náručí patřící Philovi. Ten jen něco ze spánku zamumlá, ale jinak spí dál. Dan chce ještě taky na chvíli zavřít oči, ale rychle se otevírající dveře mu to znemožní.

"Daníku, je čas vstáva..." zarazí se Tyler ve dveřích a na oba zírá s otevřenou pusou.

"Co se to tu sakra děje?!" zakřičí na ně, nečeká ale na odpověď a naštvaně vypochoduje z pokoje.

"Co se stalo?" zeptá se omámeně Phil a chytne se za hlavu.

"Bože, mně je blbě." zašeptá a zase zavře oči. Pak si teprve asi uvědomí, ze ho někdo drží a tak velmi pomalu otočí hlavu a podívá se na svého spolunocležníka, Dana. Vykulí oči, rychle se přesune na druhý konec postele a vytáhne si peřinu až ke krku. Dan se ale v duchu jen ušklíbne. 

Máš to marný, včera jsem TĚ viděl a už se tě nevzdám. Pomyslí si zasněně, ale nic z toho neřekne. Asi by to vyznělo opravdu divně...

"Dane!" zaskřehotá Phil a hned si odkašle.

"Co děláš v mojí posteli?" zeptá se.

"Správná otázka, Phile. Ale spíš bych se na to měl zeptat já." odpoví mu hravě Dan a uculí se na něj.

"Cože? Jak to mys.." zarazí se Phil, když si všimne povlečení, které očividně není jeho. Hned na to se rychle(a zběsile?) rozhlédne.

"Co dělám v tvojí posteli, Dane?" zeptá se Phil konečně a začne nervózně rukou žmoulat peřinu, kterou si celou předtím přetáhl na sebe a tak Danovi nezbylo nic.

"Nic si nepamatuju." řekne ještě a chytne se opět za hlavu. Dana napadne, ze by ho mohl trochu potrápit, přesto se nad ním smiluje a rozhodne se mu říct pravdu.

"Včera jsi přišel příšerně nametený a mně nepřipadalo jako dobrý nápad nechávat tě samotného, tak jsem si tě vzal k sobě." řekne a upřeně sleduje Phila a čeká na jeho reakci. 

Phan- V životě nám chyběla láska!Kde žijí příběhy. Začni objevovat