PART 15

2K 140 0
                                    

HE BEAUTIFUL EP 15
(ahli exo pantas bergerak ke bilik Ji hyo untuk melihat apa yang berlaku)
Suho: Kenapa ni???
Ji hyo: Baju saya.Siapa tukar???
(Semua ahli Exo memandang Sehun yang sedang makan keropok)
Sehun: Kenapa??? Kau kan lelaki,dah tu nak biarkan kau sejuk ke???
Suho:Betul tu.
Chen: Kau tak suka ke Sehun tukar baju kau???
Ji hyo: (Hati Ji hyo menjadi lega kerana Sehun yang menukar bajunya) Ouhhh,tak da apa sebenarnya cuma baju ni tak cantik.Lain kali pilihlah baju cantik skit.
Sehun: Eh bukan nak berterima kasih pastu nak complent banyak plak.Ishhh Min hyuk,Min hyuk.
Ji hyo: Kamsahamida,hyung.
Luhan: Kau ok tak???
Ji hyo: Ni Min hyuk lah,mestilah ok.
(Semua ahli exo ketawa besar melihat telatah Ji hyo,walaupun sakit tapi masih je bersemangat.Lepas beberapa minit bersembang,Ji hyo perasan yang Xiumin tidak kelihatan di dalam biliknya.)
Ji hyo: Xiumin hyung mana????
Luhan: Dia pergi beli ubat untuk kamu.
Ji hyo: Dia kan sakit lagi,mana boleh bergerak.
Chanyeol: Ishhh dia ni,dia sakit tak sedar orang lain sakit dia sibuk plak.
*dalam perjalanan pulang ke rumah exo*
(Xiumin sedang bersiul-siul sambil membawa beg plastic yang berisi ubat Ji hyo.Tiba-tiba ada seseorang mengekorinya dari belakang.Xiumin perasan yang dia sedang diikuti.Xiumin mempercepatkan langkahnya sehingga ke satu lorong yang gelap.Xiumin tidak nampak apa-apa waktu berada di lorong tersebut,satu ketukan yang agak kuat terkena kepala Xiumin.Xiumin rebah.)

Bersambung mian x best

HE BEAUTIFULWhere stories live. Discover now