(Xiumin pun terjaga dari tidurnya lalu melihat kesisinya,dia terkejut yang Ji hyo berada di sisinya,dengan spontan tangannya naik dan mengusap rambut Ji hyo,Ji hyo terjaga dari tidur,dia juga terkejut kerana Xiumin telah bangun dari tidur,Ji hyo ingin memanggil doktor tapi segera dihalang oleh Xiumin dengan menarik tangan Ji hyo)
Ji hyo: Kenapa hyung???
Xiumin: Hyung ok...(tersekat suara kerana baru bangun)
(Xiumin ingin bangun tetapi segera dihalang oleh Ji hyo)
Ji hyo: Hyung!!! Hyung tak sihat lagi janganlah bangun.
(Xiumin terbaring kembali di atas katil)
Ji hyo: Biar saya panggil semua ahli exo yang lain
(tangannya mencapai telefon pintar yang berada di atas meja,Xiumin sempat melihat gambar di skrin telefon tersebut,dia terkejut melihat Ji hyo berambut panjang dan berpakaian seperti yeoja,setelah 3 minit bersembang dengan telefon Ji hyo kembali ke tempat duduknya,Xiumin ingin bertanya tetapi takut yang Ji hyo akan terkecil hati)
Xiumin: Min hyuk~~~
Ji hyo: ye hyung,nak apa???
Xiumin: Hyung nak tanya boleh???
Ji hyo: Boleh,tanyalah.
Xiumin: gambar sapa di skrin telefon min hyuk,kenapa muka dia sama macam min hyuk???
(Ji hyo terkedu,tapi berusaha untuk tahan daripada dilihat Xiumin)
Ji hyo: Ouhh ni gambar kembar saya,nama dia Ji hyo. Skang dia berada kat Perancis untuk melanjutkan pelajarannya.(bohong Ji hyo)
(mendengar apa yang Ji hyo cakapkan Xiumin berasa lega,dan meneruskan perbualannya dengan Ji hyo,tidak berapa lama kemudian,semua ahli exo pun masuk ke dalam wad Xiumin,Luhan terus menerpa ke arah Xiumin)
Luhan: Umin~~~~(memeluk Xiumin)
Xiumin: aduhh sakitla luge (memegang perutnya)
Luhan: mianhae,sanggup kau tak bgtau aku yang kau ada gastrik.
Xiumin: tak semestinya semua benda aku nak kena kongsikan dengan korang kan????
(mereka semua ketawa bersama-sama)Bersambung mian kalau x best
YOU ARE READING
HE BEAUTIFUL
FanficJi hyo seorang yeoja yang sangat meminati Exo.Pada suatu hari,ada competition yang melibatkan Exo,hadiahnya adalah dapat tinggal dengan Exo selama 2 bulan.Ji hyo ingin mengikuti competition tersebut tapi yang menjadi penghalang adalah competition te...