Özledin mi? Bende sizi özledim. <3
Birlikte huzurlu bir gece geçirdikten sonra gözlerimi siken güneş ışıkları ile bir küfür savurdum. Yatağın yan tarafına baktığımda bir not gördüm.
"Ti amo, baby...buongiorno! -Lu"
Yine mi? Derin bir nefes alıp banyoya gittim. Yüzüme soğuk su ile yıkadıktan sonra kurulamaya gerek kalmadan çıktım. Mutfağa gittiğimde Luhan bahçeye açılan camı sonuna kadar açmış, mutlu bir şekilde sofrayı hazırlıyordu...
Onu bir daha böyle göremeyecek olmak canımı yakıyordu...Kalbim ağrıyor Luhan...
Belki de çok mükemmeldin Lu...
Fazla mükemmel...
Beni fark etmemişti.
O portaklları keserken bende yavaşça kollarımı onun beline doladım. Nefesimi boynuna verdim...
"Günaydın meleğim."
"Günaydın Hunnie..."
Yanağına minik bir öpücük bırakıp masaya oturdum. Telefonuma gelen mesajları incelerken bir yandanda Luhan'ın kısık sesle söylediği şarkıyı dinliyordum.
"I'm fine thank you...Thank you..."
"Bu şarkı tanıdık geliyor."
Evet evet. Luhan bu kızların fanıydı. Yanlış hatırlamıyorsam grubun adı Ladies' Code'tu. Onun evine gittiğimde odaları gezmek için biraz zamanım olmuştu. Bir odayı tamamen bu kızların fotoğrafları ile kaplamıştı. Gerçekten çok seviyor olmalı.
Uzun süreli bir kahvaltı sonrası Lu masayı toplarken bende telefonuma gelen mesajlar ile ilgileniyordum.
"Hunnie...Başım ağrıyor..."
Gözlerim dolmaya başlamıştı.
"Ş-şey olur ö-öyle arada...Ağrı kesici iç olur mu?"
Kimi kandırıyordum...
Gidicekti...
Belki bu gün belki de yarın...
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Yazarınız bütün bölümü atmaya üşendi...Yarın veya ilerleyen saatlerde Part 2'yi atarım! Yorumlarınızı bırakmayı unutmayın. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulmaca (DÜZENLENİYOR)
Fanfiction"Affet beni bebeğim, affet beni...Çözülmesi zordun, yapamadım..."