Kantinden ramen alıp, her zaman oturduğum yerime oturdum. Etrafımda kız kılıklı çocuktan başka birisini görmüyordum. Keşke bunu demeseydim. Bir kız sürü masanın başına toplandı. Ne istediklerini biliyordum.
"Oppaaaaaa~"
Hayır! Şimdi değil. Ah! Lanet olsun gidin gidin!
"Üzgünüm kızlar bu akşam oppanızın işi var."
Kız sürüsü gittikten sonra rahatlamışcasına bir oh çektim.
"Pişt düz surat!"
"Ne var piç ?"
"Hey sakin ol dostum ne oldu sana ? Yine o tuhaf yazılar mı ? Lanet olsun takma kafaya."
"Ya, kepçe! İşin yok mu senin ? Git o güzeller güzeli sevgilini yatağa at. Umrumda değilsin."
Sinirlice sınıfa çıktım. Yine bir kağıt parçası.
"Siete tutti ho bisogno..."
Tanrım beni ne ile sınıyorsun ? Ne tür bir sınavın içindeyim ben ? Yan sıraya bizim kepçenin prensesi oturdu.
"Pişt! Prenses."
"Ne var ?"
"Güzellik az yardımcı ol. Hangi dilleri biliyorsun sen ?"
"Ver şu kağıdı!"
Prenses biraz kağıda baktı sonra yaz ağız ile sırıtmaya başladı.
"Opss üzgünüm Sehun bey fakat ben sadece japonca biliyorum."
"Aferin sana!"
Kağıdı onun elinden hızlıca çektim.
Sınıfa herkes girmeye başlayınca kağıdı cebime koydum. Ders mi ? Hayır bu kafayla müzik dair dinliyemezdim. Kafamı sıraya gömüp gözlerimi kapattım.
[...]
Gözlerimi açtığımda saat gece 10'du. Sadece gözlerimi kapatmıştım. Ahhh! Kafama sıçayım! Hızlıca çantamı toparladım. Yine o kıç kadar boyu ile bana laf edicek olan. Üvey anne (!)ciğme hesap vericektim.
[...]
"Lanet olsun Sehun ben seni böyle mi yetiştirdim ?"
"Bana baksana sen! Babamı tavlayıp iki aydır yanımdasın diye hemen çocuğum tavırlarına girme. Benim bir annem var. Fakat bu kişi sen değilsin!"
Babamın kalın sesi tüm apartmanda yankılanmıştı. "Sehun o çeneni kapat. Yoksa defol!"
Dediğim tek şey "Özür dilerim." Olmuştu. Başka ne diyebilirim ki ? O benim babamdı. Fakat yanındaki fahişenin benden çekiceği var...
Sinirli adımlarım ile odama çıktım. Kulaklığımı takıp, mp3 çalarımda çıkan ilk şarkıyı dinlemeye başladım. Müzik beni rahatlatıyordu. Müzik dinliyerek tüm sıkıntılarımdan kurtulabiliyorum. Şarkıyı kısık sesle söylemeye başlamıştım.
But I'm only human...
*Ama ben sadece bir insanım...*
And I bleed when I fall down...
*Ve düştüğümde kan kaybederim...*
I'm only human...
*Ben sadece insanım...*
And I crash and I break down...
*Ve kaza yapar ve bozulurum...*
Your words in my head, knives in my heart...
*Kafamın içindeki sözlerin, kalbimi yıpratıyor...*
You build me up and then I fall apart...
*Beni sen geliştirdin ve ardından hayatımı kararttın...*
I'm only human...
*Ben sadece insanım...*
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Yeni bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz. Görüşlerinizi yorumlamayı ve hikayeyi beğendiyseniz başkalarına önermeyi unutmayın. Hayırlı bayramlar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulmaca (DÜZENLENİYOR)
Fanfiction"Affet beni bebeğim, affet beni...Çözülmesi zordun, yapamadım..."