■10.bölüm■

237 27 6
                                    

3 buçuk hafta...

Koskoca 3 buçuk hafta...

Meleğimin sesini duymayalı 3 hafta...

Doğru dürüst bir şey yememiştim. Sürekli aynı yerde tekrar ve tekrar adını sayıklıyordum...

"L-luhan..."

--Luhan'ın bakış açısı--

Tuhaftı. Ne kadar yattığımı bilmiyordum. Vücudum yorgundu. Ruhum ise bedenimi terk etmiş gibiydi...

Birisi sürekli "Luhan" diye sesleniyordu. Tam kestiremiyordum.

Yaşıyordum ama gücüm yoktu.

Yaşıyordum ama bitmesini istiyordum...

Çoğu zaman elimin üstünde bir el daha hissediyordum. Bu elin sen olduğunu biliyordum Sehun...

Her defasında akan gözyaşların benim elime geliyordu. Gözlerimi açmak için kuvvet bulamıyordum. Ne kadar oldu Sehun ?

Bu gün diğer günlerden daha farklıydı sanki...

Elimi daha kuvvetli tutuyordun. Daha fazla ağlıyordun. Güç bulup gözlerimi açmak istiyordum. Sana sarılıp "Buradayım" demek istiyorum.

Her gün daha fazla ağlıyordun...

Seni ağladığın zaman nasıl üzüldüğümü bilmiyor musun Hunnie ? Neden şimdi ağlıyorsun ?

4.Hafta...

Uzun bir süreç sonrası gözlerimi açmaya güç bulabiliyordum.

--Sehun'un bakış açısı--

Yatakta bit kıpırdanma duydum. Gözlerim her saniye daha çok kırmızı tonuna bürünüyordu...

"S-sehun..."

Yanlış mı duydum ? Hayır. Doğru duyduğuma yemin bile edebilirim. Hemen yanı başındaki yere çöktüm.

"Teşekkür ederim...Bırakmadığın için teşekkür ederim...Her şey için teşekkür ederim Luhan..."

Minik gözyaşlarını yanaklarına akıtıyordu.

"Seni çok özledim meleğim...Ağrın var mı ?"

Hafiften başını evet anlamında sağlıyıp kalbinin biraz alt kısmını gösterdi.

Yanağına birer öpücük bıraktıktan sonra geri çekildim.

Kapı tıklatılınca gözüm oraya kaydı. Gelen kişi doktordu.

"Bay Oh, gelir misiniz ?"

Kafamı olumlu anlamda sallayıp onunla birlikte dışarı çıktım.

"Bay Oh, bunu söylemek istemezdim fakat Luhan'ın son günleri. Onu artık bu hastane de tutmamız bir fayda etmez. Bırakın lütfen son günlerini ilaç kokusu ile değilde sevdikleri ile beraber geçirsin."

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Merhaba minnaklarım! Tüm ficlefime yb ekledim ve sıra Bulmaca'ya geldiğini düşündüm. Umarım beğenmişsinizdir. Bu arada yazarınızın yine ve yine Facebook'u kapandı. (Şikayet edenlere buradan selam... ) Tilki'nin At suratlısı hesbımdan her türlü soruya açığım. (Tabiki de spoiler vermeyecem tch tch tch) Finale yaklaşıyoruz hazır mısınız ?

Bulmaca (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin