Story of my life

116 8 2
                                    

Vi satt nå i klasserommet og jeg satt med Hannah og Esra, mine bestevenner. De er ganske høylytte begge to, Hannah er liten søt og Esra er mer frekk. Jeg så meg rundt og jeg la merke til Tim, han satt med noen andre gutter, de så ut som en maure tue der de satt, han var godt tatt imot for og si det sånn. Jeg så nærmere, shit.. Han hadde tatoveringer over hele armen. Til nesten hele hånda. Hvordan? Han var jo for ung til det. Han hadde veltrente armer også, og ryggmusklene syntes gjennom den tynne genseren. Han snudde seg rundt og blikket han falt på meg, han smilte, men jeg så bare fort bort.
Læreren presenterte og sa at detter året skulle vi starte med prosjektet "narkotika, alkohol og tobakk"  det skulle være høydepunktet og vi skulle bli delt i grupper. Jeg skjente at det stakk, men jeg var god til å skjule. Ingen skulle få vite om min tragiske liv. Dessuten visste ingen om situasjonen jeg var i, ikke misforstå meg. Vennene mine er som søstre for meg, men jeg orket ikke å snakke om det. Så var det sånn at vi fikk alltid velge gruppene, så det var ikke stress til læreren sa dette
"i år velger vi grupper og dette innebærer med at samarbeid ikke fungerte på noen grupper, selvfølgelig har vi elever som tok det seriøst, og elever som trengs og bli tatt tak i dette" jeg så bort på guttene Tim satt med og det var bare de læreren snakket om, uten tvil. De lo av meg og jeg bare himlet med øynene. Jeg sukket, jeg bare håpte at jeg fikk en bra gruppe. Og gjett hva på toppen av det hele. Læreren leste opp gruppene, jeg kom ikke med verken Hannah eller Esra. Faktisk var jeg den eneste jenta på gruppa, jeg var med Tim og gjengen hans.

FangetWhere stories live. Discover now