Nerdeydiler ? Artık eve de dönemezlerdi. Kuzenleri yoktu çünkü. Annelerine ne derlerdi . Zaten merak ettirmişlerdi kendilerini.
Nereye gittiler bilmiyorduk. Ama içimden bir ses terkedilmiş evle bu olayın bir ilgisinin olduğunu söylüyordu. Şimdi napacağız diye sordum Bengisu ya.
Bilmiyorum dedi anlaşılan o da benim gibi bu olayla terkedilmiş evin bir bağlantısı olduğunu düşünüyordu.
Böyle bir durumla daha önce hiç karşılaşmadığım için ne yapacağımı bilmiyordum.
Mağaraya girdik ve topladığımız meyveleri yedik ama aklımız hep kuzenlerimizdeydi.İçimden bir ses terkedilmiş eve gitmemizi söylüyordu.Bende bu düşünceyi Bengisu ya söyledim. Bilemiyorum dedi. Yapmalımıyız ? diye sordu .
Artık risk almamız gerektiğini ve
onları bulmamızın tek yolunun bu olduğunu anlattım o da buna hak verdi ve yemekten sonra eşyalarımızı hazırlayıp eve doğru yürüdük.
Korkuyordum. Ama kuzenlerim
ve kardeşlerim için bunu yapmalıydım.Evin önündeydik ve birden kapı açıldı. Napacağımızı düşünemeden kenardaki büyük kayanın yanına gittik. Evde anlaşılan kaçakçılar vardı.Kuzenlerimi ve kardeşimi bunlar kaçırmış olabilirdi . O da neydi arkada eli bağlı ağzı bantlı olan kişi kardeşim miydi ??? Nasıl olurda yakalanmışlardı.İmkansızdı bu olay.
Mağara gözükmüyordu.Anlaşılan mağara dışında yakalanmışlardı.Belkide uyanınca bizim olmadığımızı görüp ararlarken yakalanmışlardır.Şimdi dahada heyecanlıydı.Karşımızda kaçakcılar vardı.Hemen bir plan yapmalıydık. Bunu Bengisu ya söyledim. Tamam dedi hiç düşünmeden demekki o da benim gibi düşünüyordu.
Plan yapmak üzere mağaramıza geri döndük