02.

88 13 2
                                    

LAMISSSS OPSTAAAAANNNN !!!!
Hoor ik me moeder schreeuwen ik ben het wel gewend zo gewekt te worden. Sbah lghir yema  goodmorning mijn dochter lekker geslapen heerlijk yema en u ook mijn dochter alhamdoelilah dat we deze mooie nieuwe maandag mogen meemaken zegt me moeder vol trots en met zo'n groot glimlach dat je haar tandvlees gewoon ziet. Nou lekker blij is die mooie moeder van me, me moeder is trouwens  prachtig mooie witte tanden mooi getint  en groen/bruine ogen masha'allah wat heb ik een mooie moeder die hoofddoek maakt et gewoon echt af haar mooie grote ogen springen er haast uit. Me moeder haalt me weer uit me gedachten toen ik haar op het nummer van leila chakir 2010 - chari ijen rakhbar zag dansen ze trok me uit mijn bed en we dansten samen tot we opeens schrokken van een mannen stem die ook mee zong ahahhaha het was me vader een pracht man wat zouden we zonder hem moeten mijn vader heeft ook groen/bruine ogen en is licht getint 😍 en zo
dansten we nog zeker wel een half uur. Tot me broer imad binnen kwam met een glimlach van hier tot Tokio😂. (Een prachtjongen iedereen wilt hem maar hij is niet zo op die relaties hij heeft liever gewoon 1 goeie vrouw waar hij zijn leven mee kan delen en alhamdoelilah we zijn er allemaal trots op hij heeft trouwens ook groen/bruine ogen net als de rest van het gezin en mooie donker bruine haren met zo'n kappers streep😍😭).Hij vroeg of we kwamen ontbijten iedereen stemde toe tot ik opeens zo hard begon te schreeuwen en op imad ging springen want ik weet als imad ontbijt maakt krijg k van die lekkere wafels met aardbijen , kersen en bosbessen😍👅.
Iedereen lag in een deuk. Imad gaf me een kus op me wang en fluisterde in me oor ja en ook van die lekkere wafels zijn aanwezig . Voor hij ze zin af kon maken was ik al op de trap we hebben trouwens zo'n grote gezinswoning echt prachtig ons huis alles is wit😍😍.
Aan tafel praten we zoals gewoonlijk wat we vandaag gaan doen enzo. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door imad die echt zo hard lachte dat de buren van 5 straten verderop het konden horen wat zeg ik nou allemaal dat zijn geen eens buren meer gewoon stadsgenoten. Ik vroeg wat er is (en hij is zo iemand die ze zin nooit kan afmaken als hij lacht hebben we allemaal trouwens). Ja dat gaat weer eens een tijdje duren tot we allemaal mee kunnen lachen me ouders moesten lachen door mijn  opmerking. ( ik hou niet normaal veel van me ouders zij hebben mij geholpen in slechte tijden . Moge allah swt hun een plekje in het paradijs schenken. Allahoema ameen.)
En eindelijk begon imad te praten hij vond het blijkbaar zo grappig dat k geconsenteerd mijn wafel zat te eten.  We helpen  allemaal me moeder met het afruimen en iedereen begon weer zich klaar te maken. (Ik had trouwens vandaag gewoon school van 12:00 tot 18:00😭). Ik keek op de klok en zag dat het 10 uur was nog genoeg tijd dacht ik. Ik liep de douche in en deed lwoodoo en smeerde me in met zwitsal crème, ik liep me inloopkast in en pakte de eerste beste broek die ik tegenkwam en het was dit keer me zwarte broek met die dichte scheurtjes en deed een rode coltrui bij aan ik liep naar mijn make-up tafel deed wat concealer en wat mascara,(voor de rest had ik niets nodig heb van me zelf een prachtige huid tenminste dats met loop dr jaren zo geworden zat eerst vol met puisten en al die andere ongein). Ik liep van de trap naar beneden en zag beneden me moeder staan die me net als altijd weer met van die hartjes ogen aan moet kijken en ze begon te schreeuwen azzedinnn!!! Kom onze prachtige dochter eens zien en voor je het weet stond me vader naast me moeder en ze keken me samen aan ik voelde me rood worden okee yema en wewe ik voel me nu ongemakkelijk en ze begonnen te lachen. Ik deed me grijze classic ugg aan en mijn grijze bond jas. Me vader kwam naar me toe en vroeg of ik geld nodig had ik begon te lachen papa ben geen 14 meer he! Ja dat weet ik mijn dochter maar je bent zo snel groot geworden😭. Ik gaf me vader een knuffel en me moeder een kus en liep de deur uit ik keek om me heen wat en lekker weertje vandaag. Ik stapte op mijn Matt zwarte Vespa. en dacht oke een nieuwe school nieuwe kansen!!

Bedankt voor het lezen van mijn eerste deel. ik sta altijd open voor tips en vragen💋.

Partner in crime.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu