Aangekomen op school.
Ik zie iedereen naar me kijken ik voel me nogal ongemakkelijk ik loop met mijn vespa in me hand op het school plein ( het lijkt alsof die school plein oneindig is maar hij is niet eens zoo groot😭😭) . Ik ben nu ook heel erg verlegen enzo omdat ik vroeger werd gepest omdat ik puisten had enzo.Tot ik uit me gedachten werd gehaald door een gek die zat te springen en me naam riep ik keek geschrokken op en zag yesmin mijn gekke nicht( awgh wat hou ik toch van dat kind zo druk en het boeit dr geen ene reet wat mensen van dr vinden😂.)
Ze gaf me een knuffel en ik begroeten haar met 4 kusjes we lachten nog wat en liepen de school binnen het was een nogal grote school hier zou ik mijn opleiding visagie afronden insha'allah er zaten ook nog veel meer opleidingen op deze school daarom was het ook zo groot. We zaten in een grote aula ik kwam allemaal bekende gezichten tegen bijv. Roumaissa was een goede vriendin van mij tot dat haar vriend mij leuker vond😅. Ze begon me zwart te maken bij andere jongens toen heb ik maar een punt achter ons vriendschap gezet. (vriendinnen zijn zelfs niet meer te vertrouwen😴.) ik werd weer uit mijn gedachten gehaald dit keer door een jongen die perongelijk tegen me aan kwam toen hij plaats wou nemen. Ik keek op en zei zacht ''au''. Die jongen van wie ik de naam nog niet weet schrok en vroeg of het ging ik antwoorden heel verlegen terug met oh ja nee het gaat wel. Ik kleurde helemaal rood net een tomaat😭. Ik hoor yesmina lachen temshoemt 'n tomatiesh😭😂. (Gekke tomaat), ik werd nog roder door haar opmerking die jongen moest er van lachen en strekte ze hand uit hoi ik ben soufiane leuk je te ontmoeten ik wist niet zeker of ik hem een hand moest geven maar het voelde goed dus deed het toch hey Lamis insgelijks. We begonnen over van alles en nog wat te praten en voelde telkens wat in me buik wat is dat voor een rare gevoel huh nee 😭😭 toch niet verliefd ik ben 1x hier voor verliefd geworden op een jongen maar het was niet wederzijds toen heb ik het maar zo gelaten en nooit meer wat mee gedaan. De bel ging we werden allemaal naar een klas gestuurd ik had best wel een leuke klas allen Roumaissa zat ook in me klas enigste wat ik dacht is jupp dit gaat een leuke jaar worden...Ennuh owja ik ga elke dag proberen een deel te schrijven hopen dat het me lukt.
JE LEEST
Partner in crime.
RomanceDit boek gaat over een meid genaamd Lamis. Ze heeft zoveel meegemaakt in haar leven dat ze het een tijdje niet meer zag zitten?! tot dat....