2 weken later:
*tringtring*
Ik werd gewekt door me telefoon. '' huh raar waar is me moeder die heel het huis bij elkaar schreeuwt om me te wekken'' ik nam ook LAMISSS OPSTAAANNN!!! Hoorde ik me moeder aan de andere kant van de lijn schreeuwen ik kon niet meer bij van het lachen mijn moeder is echt geweldig me moeder is trouwens al naar werk we kletsten nog wat en ik deed me dagelijkse routine lwoodoo insmeren en kleren aan. Dit keer deed ik mijn bordeaux rode nike trainingspak aan. Ik keek op naar de klok 10 uur ik heb nog een uur voor ik op school moest zijn. Ik deed wat muziek op -smb strangers en begon met eten te maken zo gezegt zo gedaan. Ik liep naar me vespa en ging naar school.
Perspectief Roumaissa:
Ik zag Lamis de schoolplein op rijden en liep naar haar toe '' wat denk e wel vieze vuile ***** '' hahahahaha wauww kind toch gedraag je aub naar je leeftijd '' jij lelijke wijf je voelt je helemaal geweldig maar je bent het niet'' dag roumaissa.4 uur later
Eindelijk uit!!!
Hey lamis ik keek op van me kluisje en zag souf '' hoii schat''
Hoe was je schooldagje
'' echt leuk'' mooiso ga je mee.
Ik stemde toe.
Samen liepen we richten de stad we gingen wat shoppen we kopten de zelfde nike trainingspak legergroen😍 en witte nike air max. We aten nog wat en het was in middels tijd om naar huis te gaan. Dag lamis het was echt leuk app me als je thuis bent. ''Doeidoei souff was zeker leuk en zal ik ook zeker doen''. Hij gaf me een kus en liep vervolgens weg ik stapte me vespa op en reed naar huis tot ik schrok van iemand die een bal naar me gooide ik viel van me vespa en had niet normaal pijn een automobilist kwam langs en vroeg of het ging ik antwoorden van niet en hij belde de ambulance.Sorry voor deze kleine deel morgen insha'allah meer delen.
JE LEEST
Partner in crime.
RomanceDit boek gaat over een meid genaamd Lamis. Ze heeft zoveel meegemaakt in haar leven dat ze het een tijdje niet meer zag zitten?! tot dat....