13.

61 6 6
                                    

AAAAHHHHH!!!!! (Boeeemm!) ''MAMAA INAYA!?'' ( binnen 2 min stond het vol met ambulancen) Lamis? Aub kunt u even mee komen? '' NEE TUURLIJK NIET ME MOEDER EN ZUSJE LIGGEN HIER HALLOO'' ik begrijp het maar u moet echt even mee. ( en ze trokken me haast mee die politie mannen) '' laat me loss'' kan je iemand bellen om dit te vertellen je vader broer ofzo? '' jaaa'' ( ik toetste het nummer in) ''wewe?'' Edeji ( en er zat een brok in me keel dus kwam niet uit me woorden de politie pakte de telefoon en begon alles uit te leggen alles werd even zwart) lamis? Ben je wakker? ''Ja waar is me moeder en zusje!'' Uhmm  loop maar mee. '' yema'' edeji ''alhamdoelilah waar is inaya?'' ( er kwam een dokter binnen) uhmm mevrouw ik moet helaas vertellen dat u dochter het niet heeft gehaald. '' WAATTTT'' a3oedoebillah laat dit niet waar zijn.
'' NEEEEEEEEEE''
(Ik schrok wakker en begon gelijk weer te huilen) ik droomde over het ongeluk hoe me zusje is omgekomen allahi rahma .
LAMISSS??? (Riep me moeder en kwam rennend me kamer binnen)
Wat is er mijn dochter? Lamiss praten nu !  '' Inayaaaaa!'' (En me moeder kreeg tranen in haar ogen) schat inaya is insha'allah op een veel betere plek ''insha'allah''. ( ik ben echt trots op me moeder dat ze zo sterk is ik zou echt de weg kwijt zijn als mijn dochter dood zou gaan allahigfad). Ga maar douche schat '' is goed ma''. Ik loop de douchecabine in en ging even douche daarna deed ik lwoodoo en smeerde me in ik ging me gebed verrichten en deed een dua voor me zusje en ik pikte een traan weg. Ik liep me in loopkast in en pakte me geruiten blouse met zwarte broek deed me chanel schoenen er onder aan deed wat concealer en mascara en liep naar beneden. ''Sbah lghir imad'' Goodmorning zusje. We aten nog wat en gingen samen naar school.

Aangekomen op school:
Heyy lamis '' heey souf'' alles goed me prinsesje ''gaat wel maar mag niet klagen en met jou '' the same😩 ( ik gaf hem een knuffel en kus en we lopen de school binnen) *tring* k zie je in de pauze schat '' isgoed lieverd''

2uur later
*tring* ''eindelijk pauze''  ( en liep naar me kluisje en bootste tegen iemand op) '' kijk uit man'' oh sorry sorry zag je niet ( en keek in de ogen van een prachtige jongen mooie blonde haren groene ogen volle lippen getint😍😭) ''ow sorry dat ik zo reageer en nee maak niet uit'' ( hij stak ze hand uit) mijn naam is soeliman aangenaams kennis te maken '' insgelijks lamis'' mooie naam bij een mooie damen ''dankjewel maar ik moet gaan '' ik zie je nog wel insha'allah. (Precies op dat moment kwam souf )hey schat '' hoi knappie'' kom gaan we wat eten bij de mac ''ow ja heb ik zin in''
In de mac:
We aten wat en het wat al tijd om weer terug te gaan naar school k had nog 2 uur les. Kom gaan we terug naar school '' isgoed'' ( we liepen de mac uit we hoorde allemaal schoten van pistolen dus we rende weer naam binnen) '' wat is dat nou'' geen idee '' hoe gaan we nu naar school'' wachten schat '' hmm okeoke'' na een kwartier was het afgelopen we liepen naar buiten en een man richten een pistool naar mij....

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 04, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Partner in crime.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu