06.

51 7 1
                                    

Week later:

LAMMISSSS!!! Opstaannn!!
En ja hoor het is weer maandag. Nooit kan ik normaal gewekt worden😭.
(Vandaag zouden we met heeeel de school naar Frankrijk gaan voor 2 dagen😻). Ik liep de douchecabine in deed lwoodoo smeerde me in en liep vervolgens naar mijn kast waar ik even me Marokkaanse jurk pakte op het gebed te verrichten. Ik begin vandaag trouwens pas om 12:00 dus ik besloot maar me Marokkaanse jurk aan te houden. Ik maakte ontbijt voor me zelf en voor imad me ouders zijn allebei aan het werk. Ik begon met het maken van harsha ,msemnen en nog veel meer dingen ik vond wel dat mijn mooie broer in het zonnetje gezet moest worden hij doet ook zo veel voor me.

Perspectief soufiane:
Ik was klaar met het gebed en de lekkere geur van msemnen en harsha drong in mijn neus😍. Ik liep naar beneden en tref me zusje aan met meel ik moest er van lachen😹. ''Heeft mijn kleine zusje haar weer eens uitgesloofd''
Hmmm je hoeft niet te eten hoor antwoorden ze ik lachte en gaf haar een kus ''sbah lghir bolle😽'' morning lelijkerd.

Aan tafel praten we weer over van alles en nog wat. Imad hielp me met het afruimen en nam zijn weg naar school hij begon al om 11 uur trouwens. We zitten op de zelfde school dus ik zag hem wel weer op het vliegveld richting Parijs 😻😻 .
Ik keek rond in me inloopkast en again wist ik niet wat ik aan moest dus pakte maar een gescheurde lichten spijkerbroek met een kenzo sweater en ik deed me Chanel sneakers erbij aan. Ik stopte een kokerrok en een blouse in me tas voor in Parijs want we gaan modellen opmaken enzo voor echte modeshows😬😻.

Aangekomen opschool:

Perspectief soufian:
Ik zag Lamis aan lopen en toevallig hadden we precies het zelfde aan😍. telkens als ik haar zie word ik verliefder en verliefder ik weet niet of het wederzijds is want ze is gewoon heel verlegen ze word rood als elk jongen tegen haar praat (zooooo schattig😻😻).
''Hey Lamis, hoe gaat het?''Hoii soufian alhamdoelilah gaat goed met u?
''Gaat goed elhamdoelilah''
Mooimooi
''Heb je er een beetje zin in?'' Ze keek geschrokken op waar in??
''Uhm Frankrijk gekkie''
Hahaahah owja zeker.
De bel ging dit keer moest iedereen verzamelen in de aula
We zaten met yesmin en yassine echt (leuk die 2 als hun niets krijgen heet ik geen Lamis .)
Ik zag dat roumaissa telkens naar ons keek en opeens kwam ze bij ons zitten iedereen keek haar aan van waar is zij nou weer mee bezig en ze begon met praten tegen soufiane ik voelde woede naar boven komen maar liet het even zo want zag dat soufiane haar geen aandacht gaf.
Ze liep weg omdat ze toch geen aandacht kreeg ze ging weer zitten met de meiden en stak haar middelvinger op naar mij😭😅. Ik kon niet meer van het lachen iedereen keek me aan en ik was al snel weer stil en werd weer rood. We werden allemaal in bussen gestopt ik zat gelukkig met yesmin , yasinne en soufiane in de bus. Soufiane zat naast me en ze been raakte bij elke bocht de mijne aan en telkens voelde ik weer kippenvel. Ik keek naar buiten en me hand kwam tegen die van hem ik schrok en wou m weg trekken en keek m geschrokken aan maar hij sliep gelukkig tot dat ik een hand voelde die de mijne terug trok en zetten die weer op die van soufian ik keek hem aan en hij lachte stiekem😍😍.

Perpectief imad :
We zaten in de bus richting het vliegveld. Ik zat gelukkig naast Lamis en onze benen raakte elkaar bij elke bocht. Haar hand kwam ook tegen de mijne maar ik deed of ik sliep want ik weet dat ze dat heel ongemakkelijk zou vinden tot dat ik haar hand terug trok en weer op de mijne legde het voelde zo fijn😍.

Op het vliegveld :
We checkte allemaal in enzo en we zaten in de vliegtuig. Ik zat weer naast soufian. Heel de reis probeerde ik te slapen maar het lukten niet k keek soufian aan die al in een diepe slaap zat te minste dat dacht ik weer liet hij zo'n schattige lachtje zien 😍 hij kwam dichtbij en gaf me een kus op me wang het voelde zo fijn dat ik hem ook een kus gaf we lachten nog wat en keken allebei yassine en yesmin tegen die zo wat in elkaar zatten. Beide sliepen ze we moesten erom lachen en maakte stiekem foto's van hun echt leuk hun 2 😍😍.
Aangekomen in Parijs.

Ik had een hotel kamer samen met soufiane, yesmin en yassine. Ik en yesmin sliepen samen en de jongen ook om 3 uur zouden we naar een museum gaan daar had niemand echt zin in Behalve de mensen die echt die richting op wouden gaan. We maakte ons allemaal klaar ik liep de kamer van soufian in en tref hem biddend aan 😍. Ik wachten tot hij klaar was en hij vroeg bid je niet Lamis ''jawel alhamdoelilah'' uhmm waar wacht je dat op '' hahahah ik ga al papa''.

Perspectief yesmin:
Ik hoop echt dat lamis en soufian iets met elkaar krijgen zo mooi en leuk hun samen en hoe hij haar weg stuurde om te bidden😍😍 wauuuwww. Tussen ik en yassine gaat het ook goed, hoop oprecht dat we iets met elkaar krijgen.
De bel ging dat betekent dus we gaan naar het museum

Aangekomen in het museum het is zo saai hier😭😭. Ik kan niet wachten tot we morgen die leuke dingen gaan doen😴. Eindelijk klaar iedereen ging naar bed we waren allemaal zo moe.
Niet wetende dat morgen iets gaat gebeuren wat niemand had verwacht...😭

Partner in crime.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu