LAMIISSS OPSTAAN!!!
Ik keek op de klok en zag dat het 12 uur was ik begin vandaag pas om 13:30 heerlijk😍. Ik liep de douchecabine in en naam een lekkere warme douche deed vervolgens lwoodoo , smeerde me in en liep me inloopkast in ''wat zal ik vandaag aan doenn'' mijn legergroene nike trainingspak met wite nike air max😍.
Ik loop van de trap en zag me vader groeten hem met een dikke knuffel.
Salamoe alaikoem edeji (dochter)
''Alaikoem salam wewe ( vader)''
Lekke geslapen schat
''Heerlijk papa en u?''
Ookook
''Waar is mama'' die is al vertrokken naar werk. Ik knikte en at nog wat.
Ik pakte me bontjas en reed naar school.Aangekomen op school.
''Hey sher''(sher is een meid uit me klas een hele leuke lieve meid ze heeft zo'n schattige neusje😍 mooie grote ogen)
Heeyy lamis.
*Tringtring* de bel ging dus we moesten naar de klas yesmin is ziek dus vandaag is ze niet op school ik loop met sher naar de klas. We leerde zo veel hoe je wenkbrauwen mooi tekent en contouren.
*tringtring*
'' eindelijk pauze'' hahahahha ja lamis we hebben het goed gedaan. '' vind ik ook sher''. LAMISSSS!! Ik keek om en zag souf ''hey schat'' hooi vrouwtje hoe gaat het met je? '' het gaat al veel beter''
Mooi wat ga je na school doen.
(Me telefoon onderbreekt ons gesprek) *tringtring* '' sorry souf deze moet ik even nemen'' geen probleem.
''Salam yema (mama)''alaikoem salam edeji (dochter) de politie komt zo langs voor de zaak. ''Zaak??'' Ja dochter die ongeluk met die bal en je vespa? '' owja tuurlijk ik heb nog 1 uurtje les kunnen ze dan terug komen?'' Even vragen schat.. Het is goed dochter tot straks. '' doei ma''. '' sorry souf het was me moeder over die zaak de politie wilt me spreken'' ow mijn mooie schoonmoeder ik kreeg een grote glimlach en bloosde😳 '' ja je schoonmoeder''
Komt goed schat '' insha'allah'' kan ik je daarna zien moet je nog wat vertellen? '' uhm wat vertellen'' straks schat (en de bel ging, voor ik me zin af kon maken was hij al weg) '' heel raar dit'' en ging naar me les.1 uur later:
Ik reed gelijk door naar huis.
''Salam yema??'' Alaikoem salam we zijn in de woonkamer dochter '' saf ''.
''Goedemiddag'' goedemiddag lamis. Gaat het goed met je '' bedankt voor het vragen het gaat zeker al veel beter'' mooizo we willen bespreken wat er precies is gebeurt bij het ongeluk om aanwijzingen de zoeken '' geen probleem alle vragen zijn welkom'' heeft u ruzie met iemand? '' uhmm niet dat ik weet'' (en dacht even na een schreeuwde heel hard) '' ow jaa jaawelll!! Ik heb altijd al een mening verschil gehad met roumaissa'' zit roumaissa bij jullie op school? '' ja zeker'' oke oke met wie was je voor dat je naar huis ging? '' uhm met mijn vriend soufiane? '' en keek me moeder bang aan en me moeder lachte naar me dus het was goed. Okeoke. ( en zo ging de vragen nog door) bedankt voor je medewerking mevrouw '' geen dank'' en me moeder laten ze uit. ( me moeder kwam naast me zitten en legde haar hand op me been) mijn dochter het komt goed insha'allah '' ameen yema'' .
Maarehh ga je me nog vertellen over mijn nieuwe zoon? ( akwarddd😳😳) '' wat wilt u weten yema?'' Is hij lief voor je? ''Ja heel erg zelfs '' mooiso kan hij niet even langs komen? '' ja hij zou me zo toch ophalen dus kan wel vragen of hij even naar binnen komt?'' Ja graag.1 uur later :
Souf belde aan en me moeder maakte de duur open en ze knuffelde hem helemaal hallo mijn zoon. Hhahaha salam gateij( tante) kom binnen soufian. ( ze kletsten nog wat en liep van de trap naar beneden me moeder liet een traan vallen) '' mama waarom?'' Mijn dochter word groot! (En ze knuffelde me dood) '' mama ik ben niet 14 meer'' helaas niet he. Soufian moest lachen en begroeten me moeder. Breng der heel terug soufian komt goed geteij (tante).
We stapte souf de auto in mercedes AMG. (We gingen los op cheb khaled c'est la vie)
Aangekomen bij de vapiano''Je wou wat vertellen souf?'' Owja uhm ik wil je over mijn verleden vertellen. (En keek me serieus aan) '' ik luister'' nou uhm waar zou ik moeten beginnen ik had hier voor een vriendin en ik zou met haar gaan trouwen tot ik er achter kwam dat ze veel loog en al die dingen ik ben van haar weg gegaan en haar ouders hebben mijn ouders de leven helemaal verpest zo veel dingen zijn er gebeurt dat ze allebei zijn omgekomen😢 allahi rahmoe '' allahi rahmoe'' (hij liep naar de wc en zag dat hij een traantje oppikte). Ik kon me oren niet geloven zo'n mooie jongen en zoveel meegemaakt.
Na 10 min:
Sorry dat ik weg liep het ligt nogal gevoelig '' geen probleem'' (en pakte zijn hand) '' souf ik moet je ook dingen vertellen'' ga je gang schat '' nou uhmm ik ben vroeger heel erg gepest en heb me zusje verloren bij een auto ongeluk allahi rahma '' ( en begon helemaal te huilen) '' allahi rahma zine we komen hier samen uit samen staan we sterker. '' insha'allah'' ( en we aten nog wat).
Hij zetten me thuis af.
Thuis aangekomen:
Ik liep meten naar boven en viel in slaap met souf in me gedachten.
JE LEEST
Partner in crime.
RomanceDit boek gaat over een meid genaamd Lamis. Ze heeft zoveel meegemaakt in haar leven dat ze het een tijdje niet meer zag zitten?! tot dat....