04.

63 11 3
                                    

Thuis aangekomen.
Ik groeten me moeder die aan het koken en dansen was op het nummer chippie el berkani (zie display) ''salam yema''. Wa alaikoem salam dochter hoe was je eerste school dag. Het was best leuk heb al veel nieuwe mensen leren kennen ik denk wel dat ik het naar me zin ga krijgen op deze school. ''Gelukkig schat'' zei me moeder en keek me even aan.
Perspectief chaima:
Ik keek me dochter aan en zag dat er meer aan de hand was er zit haar wat dwars wij moeders kunnen zien als er wat is met onze kinderen. Maar ik liet het maar zo ik begin er later wel weer over. Ik zei maar dat we lasagne gaan eten om de ongemakkelijke stilte te laten gaan en ze lachte even ik weet dat dit haar lieveling's eten is. Lamis ga je maar even omkleden we gaan straks langs tante oumaisa ik zag haar helemaal glimlachen ze houd heel erg van haar nichtjes mijn zus oumaisa heeft 3 kinderen en alle 3 meiden 😻. We hebben het te doen met oom no3man met al die vrouwen in huis HOOOFDDPIJN😅😅!!

Perspectief Lamis:
Ik liep de trap op naar mijn kamer ik voelde me niet zo lekker dus ging ik maar even onder de douche ik zat telkens met me gedachten bij soufian wat zal hij nu zitten te doen? heeft hij een vriendin? Allemaal vragen die in me hoofd dwarrelen. Ik schrok wakker door de koude water die opeens uit de douchekop kwam 😩. Ik stapte uit de douchecabine en droogte me af en smeerde me in met zwitzal crème ik voel me altijd net een baby als ik het gebruik heerlijk😻. Ik liep me kamer in en liep naar een grote spiegel letterlijk heel me muur is die spiegel ik keek even in de spiegel ben echt trots op mijn lichaam ik werd vroeger ook gepest omdat ik nogal dik was maar alhamdoelilah ik ben met loop der jaren gaan inzien dat het niet meer zo kan en ben er trots op hoe me lichaam nu is. Ik liep mijn inloopkast in en keek even rond wat zal ik aan doen uhm altijd zoo moeilijk he kleren uitkiezen ik zag een mooie jurk staan en keek even snel uit het raam het is best lekker weer ja die doe ik gewoon. Ik liet me haren losvallen en keek nog een keer in de spiegel tot ik opeens gesnik hoor ik keek om en zag me broer naar me kijken.

Perspectief Imad:
Ik zag me zusje voor de spiegel staan wat kan ik met geluk spreken dat dit mijn zusje is zo mooi bescheiden en zo schattig ik liep naar haar toe en gaf dr een kus op haar voorhoofd je bent prachtig fluisterde ik in haar oor ze lachte en knuffelde me.ik ben echt trots op onze broer zus relatie.

LAMISSS!!!! IMADD!!!!!!!
Etennn!!!!
We moeste beide lachen en liepen samen naar beneden.
Aan tafel praten we alweer over van alles me moeder merkte op dat ik nogal blij was vandaag dus vroeg ze wat er is.ik wou niet liegen dus vertelde dat ik een jongen heb ontmoet. Voor ik me zin af kon maken zag ik dat me moeder tranen in haar ogen heeft ( wat een schat toch😢). Mijn vader zei dat ik moest uit kijken en nooit de slechte pad op moest gaan me broer had er het meest moeite mee hij wil namelijk niet dat zijn kleine zusje pijn zal leiden als het fout zou gaan. We hielpen me moeder met het afruimen en ik en me moeder gingen naar tante oumaisa daar aan gekomen werden we verwelkomt met veel lekkers enzo.
LAMISSS !!!! Hoorde ik me tweeling nichtjes zeggen ibtissam en sofia (echte prachtmeiden zijn dat ze zijn net als hun grote zus lekker druk ze zijn allebei mooi getint zwarte krullen donkere dikken lippen en mooie gekrulde wimpers). Schatjesss!! Riep ik vrolijk naar hun en ze trokken me mee naar boven we praten over van alles en nog wat tot we weer naar beneden gingen het was inmiddels half 11 tijd om naar huis te gaan hoorde ik me moeder zeggen ik was nogal moe dus stemde toe. Toen ik thuis was viel ik in een diepe slaan met soufian in mijn gedachten.😴💜

Niet wetende dat wat morgen gebeurd niemand had verwacht..

Partner in crime.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu