VI.BÖLÜM

164 98 2
                                    

Kitap okurken gine uyuya kalmışım, saat kaç oldu acaba ?. Bugün kitap basımını kontrol etmeye gitmem gerek. Beni bekliyordurlar. Hemen giymem gerek. Benim bu uykulu haliyle giyinmem en az 20 dk sürer her odaya girdim daha yeni gömleğimi giymişim, tekrar odaya pantolunu giymeye. Üst giyerken her odayı dolaşan bi tek bn değilimdir inşallah.

Sonunda hazırdım, aşağıdan sesler geliyordu misafir gelmişti. Hiç sevmem misafir gelmesini hiç bir zamanda seveceğimi sanmıyorum,misafirlik dediğin bi bir iki saat olur bizde sabahtan gelinir yatmadan önce gidilir.
Kim gelmişti acaba tanımadığım bir seslerdi böff bide tanışma merasimi mi hiç benlik şeyler değil. Artık gitme zamanıydı aşağı indim bide ne göreyim o taşınan kız ve ailesi bizim evde o anki şaşkınlığım salona 5 dakika boyunca bakmaktı. Kız sanki tekrar dene tuşuna ölümüne basıyor ben ise yoksay diyorum durmadan. Annem :
-Oğlum bak yeni taşınan komşularımız

Hoş geldiniz mahallemize benim işe gitmem gerek hemen diyip evden çıktım. Bu kızın buraya taşınması hiç iyi olmadı. Uzaklaşmak isterken evime kadar geldi. Bakalım hayat başka ne sürprizler gösterecek. Hayat bu sürprizi biter mi hiç. Arabaya binip hemen yayın evine gelip kitabın ilk örneklerine baktım, çok güzel olmuştu. Ilk örnekleri hemen yazara ulaştırmak için adresine bi kaç kitap gönderdim. Bu kitabı okumak içinde kendime bir tane ayırdım. Merak ediyordum bu kitabı. Her kitap bende bir merak uyandırır. Burda yüz binlerce kitaplar basılır işte benim yerim burası en sevdiğim yerlerden biri.
Sevgi gibi burası benim için hayat buldugum yer. Kitapları hep severdim. Kitaplar dizilerden daha iyidir ama bunu anlamayan çok insanımız var. Kitap okurken hayallere kapılıp gitmek sonra o hayalden anlamsız bir gülümseme ile çıkıp tekrar kitaba dönmek bunları başka neler verebilir ki bir insana.

Bugün ki işlerimizide hallettik gine kaldık yalnız başımıza. Arabaya binip biraz gezelim en iyisi. Bugün ki çalan parçamız Resul Dindar- Gözlerin Doğuyor Gecelerime olsun bu şarkıyı her dinlediğim de biri aklıma gelir. O yüzden böyle yalnız kaldım ya kimseyi koyamadım yerine nede kimse onun gibi olabildi. Unutmak için bir sürü kızla oldum ama hiç biri unutturamadı havada galiba unutmadım. O kadar zaman geçti hala aklımda şimdi ise başkası yanımda olmasını hiç istemiyorum. Onun gibi kimse olamıyor. Bir kitap ta aşık olduğunuz kişi hakkında şöyle yazıyor du "Kimse kendine benzeyen birine aşık olmaz kendinden en farklı kişiye aşık olurdu" yazıyordu çok doğruydu her aşık olan ve ayrılan dan şu cümleyi duyuyordum " O çok farklıydı herkesten kimseye benzemezdi" işte her kesin söylediği bu cümle herşeyi açıklamıyor mu sizede ?.
Her şarkıda aklınıza gelip, yüreğinizi sızlatan birisi varsa işte o kişiyi özlüyorsunuz, özlüyorsanız aşıksınızdır ama tek kişiyle aşk olmasın çift kişiyle olsun o zaman aşk anlam kazanır.

Biraz Sen #WATTYS2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin