VII.BÖLÜM

94 35 6
                                    

Artık gözüm sahnedeydi bakışlarımla özlem gideriyordum resmen konuşma cesaretini hala bulamıyordum kendimde, ne yapsaydım bilemiyorum. Haluğa dönüp ;

-Sanki kendimi liseye dönmüş hissediyorum, ona bakmayı bu kadar özlediğimi hiç sanmazdım. Gülüşünde ölmek istiyorum resmen. Hiç unutmam bir gün bizim ordaki parka gitmek için buluştuk bir güldü o an tekrar aşık oldum...

-Herşey yoluna gircek kardeşim söz, sizin düğününüzü ben yapcam ama kendine biraz güven tekrar kazana bilirsin gönlünü yeniden tekrar.

-Bilmiyorum o çok zor birisi.

-Sen zoru seversin, pes etmek sende varmı.

-Pes etmek değil korkuyorum bir kez daha üzülmekten korkuyorum.

-Korkma yüreğinin sesini dinle.

Haluğun bu dediklerini düşünmeye ihtiyacım vardı. O gece herseyi düşündüm nasıl yeniden kazana bilirdim. En önemlisi başka biri var hayatında. Nasıl konuşcaktım onuda bilmiyorum. Artık buluşma bitiyordu. Haluk ;

-Hadi kalkalım..

Herkes onaylanıyıp kalktık. Yavaş yavaş mekandan çıkıyorduk. Herkes mutluydu ben gine düşüncelere dalmıştım. Aşağı inip valelerden arabaları getirmelerini istedik. Arabaları beklerken etrafa bakınıyordum ne yapsak diye düşünüyordum. Bi anda gine içmek fikri geldi belki içince geçmiyordu ama acısını bi nebze alıyordu. Arabalar bunları düşünürken gelmişti. Bu araba bile bazen moral veriyor bana hayalim olan bir arabayı almıştım ilk aldığım gün teslimata gelen tırdan arabayı indirene kadar heyecanım en doruklardaydı bu benim artık diyordum. Bu arabayı çok çalışıp almıştım. Artık bir hedefim daha var...

Yola çıktık hızlıca sürüyorum, neden hiç bilmiyorum ama birşey biliyorum şuan tek istediğim oturup düşünmek.

Haluğun eve gelmiştik.Ben gine üstümü değiştirip geliyorum diyip çıktım. Sonunda bu günün ardından evime gitcektim. Insanın evi gibi varmıdır. Tabikide yoktur.
Eve geldim kapıyı iki tıklattım annem kapıyı açtı.

-Hoş geldin oğlum

-Hoş bulduk anne

-Nasıl eğlendin mi bugün ?

-Çok eğlendim çok.Ben üstümü değiştirip geliyorum.

-Gel iki üç birşey hazırlıyorum yersin.

-Tamam anne

Odama doğru yavaş yavaş çıkmaya başladım. Çok yorulmuştum bunun farkındaydım. Bu üstlerden hemen kurtulmam gerekti rahat birşeyler daha iyi olurdu. Bi tane geniş yaka t-shirt ve bi capri iyi olurdu bi tanede hırka seviyorum bu kombini. Bunları giyip aşağı doğru indim ama bu sefer trabzandan kayarak iniyorum. Bunu yapmayı çok seviyorum ama bazende o bitiş yerindeki başa çok vuruyorum acı veriyor. Aşağı indiğimde nefis bir koku geliyordu. Masanın üstünde bir dolu tabak mantı vardı. en sevdiğim yemeklerin başını çekiyor. Mantıyı sevmeyen bir insanda fazla tanımadım. Sevmeyende varsa bir köşede ölsün bence bu dünyanın en harika şeylerinden birtanesi.

Biraz Sen #WATTYS2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin