Bölüm - VI

16 1 0
                                    

Tüyler Ürpertici

yıl 2009'du. sabah 8 gibi arkadaşımın çıkardığı seslere uyandım. okula gitmek üzere hazırlanıyordu. makyajını yaptı, eşyalarını topladı. ben de kapıya sırtımı dönerek yatakta uzanmaya devam ettim. biraz telefonumla oynadım, uykum da kaçmıştı zaten. gözlerimi kapatıp kendimi uyumaya zorlayayım bari diye düşünürken arkadaşım odaya girdi (sırtım hala kapıya dönüktü). benim de gözlerim kapalı, arkaya dönecek mecalim yok. arkadaşım yatağa ellerini dayadı, üzerime eğildi, saçları göz kapaklarıma ve burnuma değdi "ben çıkıyorum" dedi, sokak kapısını çarpıp gitti. aradan 30 saniye geçti, ben de kalkayım bari dedim ve koridora çıktım. çıkmamla pijamalı, yeni uyanmış arkadaşım la karşılaştım. elim ayağıma dolandı, korkudan kalbim duracaktı. "sen çıktın ya şimdi!" dedim ve "manyak mısın be şimdi uyandım" cevabını aldım.

nasıl hazırlandım, o evden nasıl çıktım bilmiyorum. bir iki gün sonra arkadaşıma anlattığımda o da bayağı etkilendi. hala aklıma geldikçe ürperirim.

Yatak odasında bulunan kadın tokası

sabah yatak odasının kapısının dibinde kadın tokası görmek. bu nedir diye incelerken kapının üstündeki çizikleri farketmek. toka ile çizik yapılıp yapılamayacağını kapı üzerinde deneyip çizgilerin aynı olduğunu görmek. evde yalnız yaşıyorum. son olarak eve bir kadın geleli en az 1 hafta olmuştu ve öyle bir tokayı hiçbir yerde görmemiştim. kapı üstündeki çizikleri de hiç görmemiştim (dennyduquette)

Esrarengiz Kurtarıcı

mutfakta su içiyordum, balkon camına birinin tıklattığını duydum. çok anlamsız bir şeydi çünkü 3. katta ev. "noluyo lan" diyerek hollywood filmlerindeki "hello? who is there?" edasıyla balkona doğru birkaç adım attım ki arkamda bir şangırtı koptu. mutfağın cam avizesi az önce durduğum noktaya düşmüştü.

Davetsiz misafirler

normalde pek umursamadigim ve hep mantikli bir aciklama getirmeye calistigim olaylardir. fakat yillar gecse de cozemedigim bir iki tanesi var.

evin salonunun kapisini aksam kapali biraktigimizda sabah acik bulmamiz. tamam egim vardir, kilit bozuktur vs gibi bircok ihtimal geliyor akla. arkadas aksam kitliyoruz anahtarla ve kontrol ediyoruz acilmasi mumkun degil, sabaha acilmis oluyor kapi. evde uyurgezer ya da boyle bir saka yapacak insan yok. hep ustu ortuldu bu olayin.

yine ayni ev. yaz tatilinde 3 ay anneannemin evine sehrin ote tarafina gidiyoruz. ev de kapali kaliyor bu surede. annem cok dikkatli, butun sigortalar inik, su vanalari sikica kapali, panjurlar kapali ve kilitli. bir aksam telefon geliyor. komsular bizim eve gelip gelmedigimizi soruyorlar. dediklerine gore gece isiklari yanik gormusler. evin her tarafindaki panjurlarin deliklerinden isik cikiyormus ve eve geldigimizi dusunmusler. sonra killanmislar evde olmadigimizi anlayip bize soruyorlar. yemin ediyorlar hep beraber indik asagiya ve baktik diye. bildigin isik huzmeleri gormusler. ertesi gun atlayip gidiyoruz acaba hirsiz mi girdi dusuncesiyle. sigortalarin inik, her yerin kilitli oldugunu gorunce tuylerimiz diken diken oluyor ve geri donuyoruz. aklima geldikce bile o evde sonrasinda nasil kaldigimizi aklim almiyor.

Bar Hayaletleri :

Hayaletlere dünyanın hemen hemen her yerinde rastlanır. Ayrıca bu olay yeri bakımından ilginçtir...

Steve Burcell ve ailesi bir zamanlar hayaletli bir evde yaşamışlardı. Daha sonra bu evi sattılar, bir bar satın aldılar. Kendileri de ailece barın üzerindeki bir evde oturacaklardı. Karısı ve iki kızıyla birlikte yeni eve yerleştikten sonra hayaletlerden kurtulduklarına inanmışlardı. Uzunca bir zamanın ardından, Burcell, bir arkadaşıyla beraber barda oturmuş sohbet ederken, barın kapısı sallanmaya başladı. Kalın demir kapının sallanması çok ilginçti.

YAŞANMIŞ PARANORMAL OLAYLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin