Herkese sevgiyle, hasretle, umutla merhabalar...
Yolcu adlı hikayeme duyuru yazma günlerine erişmek benim için çok büyük bir gurur. Benim için bu hikayenin kıymeti, ona verdiğim emek ya da onun için döktüğüm gözyaşı ile doğru orantılı olmakla birlikte, aynı zaman da kurguda ki her ayrıntı da kadınların yaşadıklarına dokunmak noktasında ki özendir.
Evet arkadaşlar, Yolcu, YEDİVEREN-EFTALYA yayınları ile çok yakında raflarda olacak. Onu bu platformda tanımış, bir mor menekşe ile çam ağacı arasında ki farkın mor çiçekler ve iğneli yapraklardan ötesi olduğunu bilenler; sizler en büyük destekçim ve teşvik-cim oldunuz. Zira siz bu kadar güzel yorumlarla geri dönüş yapmasaydınız ben Yolcu konusunda bu kadar yürekli olmayacaktım. Desteklerinize her zaman ihtiyacım olduğunu bilmenizi isterim. Bu sebeple hepinize ayrı ayrı teşekkürler.
Ayrıca Yolcu için; her yaşta, her fikirde kitleye hitap edecek bambaşka bir kurgu vaat ediyorum. Ve wattpad'li yazarlar kervanında farklı bir olay örgüsüne sahip olduğunu düşünüyorum. Sanırım daha önce okumuş olanlar bu noktada bana hak veriyorlar.
Kitabın raflarda yerini almasıyla birlikte, bilinen halinden farklı ve sürprizlere gebe bir Yolcu okuyacağınızı taahhüt ediyorum. Hatta bu hali ile Leyla olurken, Yusuf'u anlarken çok daha onlardan hissedeceğiz kendimizi. Bu sözle birlikte Yolcu'yu yalnız bırakmamanızı diliyorum. Beni bu istasyonda yalnız bırakmamanız dileğiyle.
Not: Sevgili arkadaşlar, yolcu için en kısa zamanda bir ön okuma yükleyeceğim. Yolcu'yu bilenler dışında bilmeyenlerinde neymiş arkadaş bu Yolcu diye meraklarını giderebilmek için. Sevgiyle ve selametle kalın.
En kısa zamanda raflarda buluşalım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLCU(Raflarda)
RomanceGülümsedi; "Dua et bana!" dedi. Başımı eğdim... Benden dua istemese de onun için dua edecek kadar inandırmıştı beni hayatın ona yaptıklarına.Kapıdan çıkmak üzere iken seslendim; "Senin adın ne?" Döndü, "Adım her istasyon da değişiyor sen en iyisi b...