Posadnutosť

57 4 7
                                    

Takže tu je ďalší diel. Dúfam že sa vám bude páčiť a užite si ho. Vopred vďaka všetkým čo ma podporia alebo podporili.Arigato!

22.2.2016
Ubehlo skoro 24 hodín od výbuchu ktorý zničil celý svet. Z Nateom a Erkom sme stáli uprostred kuchyne a rozmýšlali ako ďalej. Mal som na sebe čiernu koženú bundu a okolo kapucne sa nachádzala tá biela srsť. Vytiahol som z vrecka tabuľku čokolády v alobale a zahryzol som sa do nej. Vlasy mi padali do očí ale potom čo som prišiel o rodinu mi bolo všetko jedno. Z obývačky vyšiel Jano.
Nenávidel som ho. Od malička ma provokoval a zhadzoval pred ostatnými.

Meno: Jano Serpent
Vek: 16
Farba očí: zelená
Farba vlasov: hnedá

Zaťal som zuby ale snažil sa tváriť prirodzene. ,,Hej Nate! Aký je plán?" Oprel sa o stôl a odfrkol si. Vo vrecku som mal kuchynský nôž a bol som ochotný rozsekať ho na kocočky.
,, Axelov otec pracoval v kasárniach, vieme ako to tam funguje a nemal by problém sa tam dostať." ,, Nemal by byť problém?! Takže za 1. Ulicami sa hemžia stovky nemrtvých a za 2. Už len tým že s nami pôjde tento kokot je problém." Zavrčal a odkráčal do obývačky. ,,Zabijem ho." Zašepkal Erko a ja som odhryzol som z čokolády. Tento svet bol v troskách. Len ja ho môžem, nie, musím zmeniť. A zabijem pre to kohokoľvek.

O pár hodín neskôr...
,,Ste pripravený?" Spýtal sa Nate. Pred ním stálo asi päť chlapcov vyzbrojený amatérskymi zbraňami. Naša zostava bola celkom nahovno keďže bol s nami Kenny. ,,Naozaj je to krájač na pizzu?" ,,Uhmm." Odpovedal a usmial sa svojim tradičným spôsobom. Bol to jemne retard a väčšinu času trávil z hračkami.

Meno: Kenny Lenwood
Vek: 15
Farba očí: šedá
Farba vlasov: čierna

,,Naozaj ho bereme sebou? Iba chcípne." Skúšal som presvedčiť Natea ale bol neobmäkčiteľný. Vyšli sme na ulicu a zrazu začala hrať hudba. Mrte nahlas. A priamo spoza mňa. Obzrel som sa a čo nevidím. Je tam Kenny a drží v ruke nejakú hračku. Dal som si hlavu do dlaní a snažil sa upokojiť. Nate ho švacol po hlave a niečo mu zamrmlal. Kenny sa usmial a zobral si od neho snickersku. ,,Takže kadiaľ?" Začal Jano. Nate sa pozrel do prava a kývol na cestu. ,,Treba to vyčistiť." Zašepkal. Bolo tam asi 10 nemrtvých. Pozrel som na Jana a on na mňa. Ten pohľad jasne značil že kdo ich zbije viac vyhral. ,,Prímam." Povedal som a rozbehol sa dopredu. V behu som vytiahol nôž a skočil na jedného z nemrtvých. Zarazil som mu ho do hlavy no len čo som ho vytiahol, ostriekala ma krv. Bolo mi to fuk. Preskočil som pred ďalšieho ktorému som podkopol nohy a zabodol nôž do jeho škaredého ksychtu. ,,Chcípni, chcípni, CHCÍPNI!" Zakričal som keď som šiestemu rozdupal gebuľu. Usmieval som sa a zahmlene som vydel ako na Jana padol jeden nemrtvý. No vtom tam vbehol Nate a zaboril nemrtvému železnú tyč do hlavy. Vyzabíjam ich do posledného. Očistím tento svet od tejto špiny. Budem bohom nového sveta!

In The EndWhere stories live. Discover now