Tákže opäť tu je ďalší diel. Ja viem povedal som v stredu ale momentálne mám pár problémov v škole a pod. No tak si to užite.
Ležal som na posteli a pozeral na strop. Nevedel som zaspať. Ten pocit. Musím odísť a stať sa spasiteľom tohto sveta. Posadil som sa a obliekol som sa. Moje roztrhané nohavice a bunda. Pri posteli som mal svoje Ak-47. Schmatol som ho a pod bundu som si pripevnil opasok z granátmi. Zbalil som si všetko podstatné (aj jedlo na pár dní) a vydal som sa ku hlavnému vchodu. Vytiahol som dymovnicu a hodil ju do sektoru B. Musel som sa odtiaľto dostať nepozorovane. Vybehol som cez vchod a za tmy som bežal do ulíc. Už len nájsť ich.
Od teraz bude väčšina části písaná v 3. osobe :) Užite si to!
23.5.2016
Erko si pretrel oči po dlhom spánku. Za pár minút bude rozcvička tak raňajky a potom im pridelia nejakú misiu. Oťapene sa postavil a vyšiel na chodbu. Prechádzal schodiskom ktoré dnes bolo docela rušné. Neuniklo mu však že niečo nie je v poriadku. Okolo sektoru B bola žĺta policajná páska a niečo tam prezerali. Niekdo ho vytrhol z premýšlania ,,Erko! Zožeň svoj tým. Musíme niečo vyriešiť." Začal zhurta Leo. Erko prikívol a rozbehol sa po zvyšok týmu. Nate, Miki, SS a Axel. Axel? Erko prudko otvoril dvere jeho izby. Nič. Zavrčal a pobrali sa za Leom.Sedeli v jeho kancelárii okolo veľkého dreveného stola. Leo chvíľu prezeral papiere. V tom sa zarazil a jeden vytiahol. Podal ho Erkovi. Zrazu sa mu rozšírili zreničky a po tvári sa mu skotúľala kvapka potu.
Meno: Axel Sixx
Dátum narodenia: 11.1.2001
Dátum úmrtia: -----
Výška: 179 cm
Váha: 52 kg
Krvná skupina: 0
IQ: 158
Špeciálne schopnosti: Vďaka svojej vynaliezavosti a odhodlaniu je vinikajúcim prínosom pre spoločnosť. Taktiež vyniká v boji 1v1 ale dokáže zvládnuť viac súperov naraz.Erko bez slova položil papier na stôl.
,,Kde je?" Spýtal sa potichu.
,,Odhaduje sa že včera v noci odyšiel."
,,Kam?" ,,Vieš kde. Nájdite ho skór než nájde on ich." Erko prikývol a povedal ostatným ,,Vyrážame."V šere rozvalín sa kdosi usadil. Ležal na kamenní v rohu budovy ktorá bola kedysi skladisko. Len pred chvílou vyzabíjal nemrtvých v budove a uistil sa či je naozaj čistá. Zložil batoh a vybral konzervu. Pomali vyjedal obsah a pritom čosi zapisoval do zápisníku. Podľa údajov ktoré zistil od Lea, skupina mieri na západ. Ak sa mu podarí ich dostihnúť, môže splniť svoj ciel ale ak nie... Mal asi dve hodiny na spánok pred tým než bude pokračovať. Uložil sa na kameňoch v rohu miestnosti a onedlho zaspal.
Erko sa prikrčil a prezrel si otlačky topánok v blate. ,,Išiel tadiaľ!" Ukázal smerom ku mestu. ,,Má asi štvor hodinodinový náskok!" ,,Toľko?" Zafrflal SS. Erko sa postavil a rozbehol sa. Musí ho dostať. Musí a to za každú cenu.
Axelove oči sa pomali otvorili. Pozrel na hodinky ktoré ešte zázračne fungovali a jeho ospalosť vystriedalo prekvapenie. ,,Kurva..." rýchlo sa zbalil a vybehol zo skladiska. Zaspal. Prechádzal rozvalinami mesta. Nemrtvý boli na severnej strane mesta lebo ich tam niečo priťahovalo. Keď na nejakého natrafil jednoducho ho zabil. Okolo sa výril prach. Zrazu za sebou začul svoje meno. Ignoroval ho ale o chvíľu to bolo počuť silnejšie. Zastal. Vedel že sa tomu nevyhne. Za sebou začul kroky a známi hlas.
,,Axel... poďme domov."
YOU ARE READING
In The End
Horror,,Aj ja ťa mám rád." Povedal Axel a zarazil jej svoju katanu hlboko do brucha. Príbeh skupiny ktorá sa snaží prežiť postapokaliptický svet plný nemrtvých. Warning •Nedoporučuje sa tehotným ženám •Obsahuje veľké množstvo krvy •Neberte to vážne! Ide i...