Takže woala ďalší diel je na svete a mňa to fakt bavý. Podľa názvu ste mohli usúdiť že sa asi stane niečo zaujímave takže je to tu! ↓
,,Nemám domov." Odpovedal Axel. Erko sa zatváril trochu zmätene. Axelová ruka pomali uchopila nôž. Erko pochopil že iná cesta neexistuje. ,,Ak vyhrám pôjdeš dobrovoľne?" Spýtal sa Erko. Axel len letmo prikívol a vytiahol nôž. ,,Tak poďťe!" Zavrčal Axel. Erko sa vrhol dopredu a SS za ním. Miki aj Nate sa vrhli zboku. Axel sa uškrnul a len čo sa Erko dostal do dostatočnej blízkosti, skrútil sa a výkopom zasiahol Erkovi hlavu. Erko z rachotom dopadol na zem. SS sa pokúsil o bodák nožom lenže Axel bol rýchlejší, vyhol sa a vrazil SS pravý hák. No Nate aj Miki už boli pri ňom. Mali reťaz. Jeden z jednej strany druhý z druhej. Reťaz sa obmotala okolo Axela a obaja prudko zatiahli. Zrazu sa tam objavil dym. Axel sa uškrnul a vyliezol z reťazí. Skončíme to. Vrhol sa za siluetou Nateho a vrazil mu. Nate zastonal ale nevedel z kadiaľ pôjde. Znovu a znovu. Zrazu ho niekdo podkopol a silno udrel do hlavy. Nate sa skrútil a stratil vedomie. Axel sa vrhol za Miki. Prerazil dym a vrhol jej ruku na ústa. V ruke mal handru a Miki pomali strácala vedomie. SS sa pokúsil vstať ale po kopanci do hlavy sa taktiež zosunul na zem. Axel sa usmial a chcel pokračovať v ceste. Lenže Erko sa tackal za ním. Axel zastal a Erko len naprázdno udrel. No vtom sa v Erkovy objavil prudký nával energie. Schmatol Axela a vrazil mu. Odpoveď prišla takmer okamžite. Erko sa skúsil vyhnúť ale zosypal sa ako ovocie na jeseň. ,,Ty bastard!" Snažil sa Erko postaviť. Vytiahol nôž a skočil na Axela ktorý ho len tak tak odrazil. Ďalší výpad. Axel sa uhýbal ale zranení pribúdalo. Zrazu mu Erko zasiahol stehno a Axel zakopol. Schmatol Erka za golier a vrazil mu. Erko dopadol hneď vedľa a vypľuľ krv. Axelová noha vypovedala službu a tak sa zosypal hneď vedľa. Obydvaja dychčali. Axel sa donútil postaviť a vydvyhol Erka. Dal mu ruky na ramená a prudko trhol dole. Erko začínal strácať vedomie. Ale nesmel prehrať. To by bol koniec. Axel dopadol na zem a v zodvyhol nôž. Erko sa postavil a utrel si z tváre krv.
,,Axel! Poďme..."
Axelové zreničky sa zužili. Prečo to počuje práve teraz. Erko sa rozbehol dopredu a Axel sa postavil. ,,Sbohom." Zašepkal Axel predtým než jeho nôž prenikol cez Erkove brucho. Axelovi po tváry stiekla slza. Erkova ruka sa prudko vymrštila a vrazila svoj nôž do Axelovho brucha. Potom sa Erko zosunul na zem. Axel sa začal tackať preč. Snažil sa zastaviť krvácanie. Pomaly umieral. Ešte kúsok. Tuna nemôže umrieť. Jeho kolená sa podlomili a on stratil vedomie.
Tento diel je trochu kratší ale aj tak dúfam že sa bude páčiť. Sayonara!
YOU ARE READING
In The End
Horror,,Aj ja ťa mám rád." Povedal Axel a zarazil jej svoju katanu hlboko do brucha. Príbeh skupiny ktorá sa snaží prežiť postapokaliptický svet plný nemrtvých. Warning •Nedoporučuje sa tehotným ženám •Obsahuje veľké množstvo krvy •Neberte to vážne! Ide i...