Ubehlo prvých pár hodín od vypuknutia epidémie ktorá ochromí svet. A svet ani nevie ako veľmy...
,,O čom sakra točíš? Veď si tvrdil že nikoho nemáš doma!" Zavrčal som na neho ale skôr než som stihol dopovedať vybehol z kuchyne Nate.
,,Nate! Čo sa tu... čo sa tu sakra deje?!"
Začal som habkať. ,,Poď do kuchyne." Povedal Erko a potiahol ma za rukáv. Musím uznať že Erko má fakt fajn barák. Prechádzali sme cez kuchyňu až do obývačky. Tam sedelo pár spolužiakov. V niektorých tvárach som vydel strach, v iných vzrušenie.
,,No, a čo budeme robyť teraz?" Opýtal sa SS.Meno: Simon Sterwod
Vek: 16
Farba očí: hnedá
Farba vlasov: hnedá,,Čo asi? Zomrieme! Presne ako Marco!" Povedal Thomas a hlavu si zaboril do dlaní. ,,Tento svet už nikdy nebude ako pred tým! Každý z vás mal rodinu! Aj tak sú už z najväčšou pravdepodobnosťou mrtvý!" Začal vykrikovať. V tom sa do mňa zabodla spomienka. Malá sestra dnes bola doma. Vybehol som na chdbu a zobral baseballovú pálku opretú o roh steny. ,,Hej! Kam to kurva lezieš?!" Zakričal na mňa Erko ale už bolo neskoro. Rozbehol som sa cez záhradu a preskočil plot. Nalavo asi 13 metrov odomňa bol jeden. Rozohnal som sa a baseballová pálka zasiahla ciel. Na moju mikinu dopadli kvapky krvy. ,,Uhni mi z cesty!" A rozohnal som sa po druhom čo sa zatial dotackal. Odtrhla sa mu sánka a moju mikinu premočila rudá tekutina. V tej chvíli mi to bolo jedno. Bežal som rovno do môjho domu. Dvere boli rozlámané a na chodníku bola dlhá červená šmuha. Vošiel som do domu. Bolo tu šero. ,,Tiny? Si tu?" Prechádzal som po dome a prezeral miesta kde by mohla byť. Skúsil som sa vydať po tej šmuhe. Kde tu boli malé červené pacičky a odtlačky topánok. Dostal som sa až do obývačky, kde som to zbadal. Bol tam nemrtvý. Klačala na zemi a niečo žral. Bol to macík mojej sestry. V tej chvíli sa vo mne niečo zlomilo. Začal som nenávidieť a toto bola moja nová osobnosť. Z očí sa mi skotúlali slzy. Nemrtvý sa pootočil keď som zaskučal ale nevenoval mi veľkú pozornosť. Ale potom slzy uschli. Zovrel som páku pevnejšie a došiel som pred ňu. ,,Ty skurvysynská mrcha!" A rozohnal som sa. Páka zasiahla ciel ale to jej nestačilo. Znova som ju zasiahol a znova! Chcel som aby trpela. Udieral som a všade naokolo striekala krv. ,,Už máš dosť?" Rozosmial som sa keď som jej zasadil poslednú ranu. Zozadu dobehli Erko a Nate. Práve som klačal z kamenným výrazom na tváry. ,,Axel! Si v pohode?" Začal ustráchane Nate. Len som sa potichu postavil a vošiel do mojej bývalej izby. V zásuvke boli zápalky, lovecký nôž a plechovka z kolou. Otvoril som ju a začal zháňať batoh. Nate aj Erko len s nemými pohľadami sledovali ako vysypávam zásuvku z liekmy do tašky. To isté som spravil z trvanlivýmy potravinami a zavrel tašku. Prehodil som si ju cez rameno a došiel do garáže po benzín. V jednej ruke páka a v druhej taška, sme sa vydali naspäť. Do nášho nového domova.
Koniec ďalšej epizódy je tu! Ak sa vám páčilo dajte votes, koment ak mám niečo zmeniť a Sayonara!
CITEȘTI
In The End
Horror,,Aj ja ťa mám rád." Povedal Axel a zarazil jej svoju katanu hlboko do brucha. Príbeh skupiny ktorá sa snaží prežiť postapokaliptický svet plný nemrtvých. Warning •Nedoporučuje sa tehotným ženám •Obsahuje veľké množstvo krvy •Neberte to vážne! Ide i...