Cieľ

24 3 0
                                    

Woala! Tu je ďalší diel ako som sľúbil a užite si ho! Sayonara

Axel
Stáli sme na neďalekej budove a pozorovali okolie. Dole práve prechádzala priezkumná jednotka týmu A. Boli len traja a tak som len čakal na vhodnú príležitosť. Matt si nasadil svoju masku a zišiel dole po schodoch. Nech je tak. Zbehol som schody dole a Matt tam na mňa už čakal. ,,Sú tam dole však?" Matt prikívol. Uškrnul som sa a vytiahol dymovnicu. Vrhol som ju cez okno k budove do ktorej práve chceli vstúpiť. ,,Poď Matt!" Nepozorovane som sa dostal za prvého a nôž som mu zabodol do chrbta. Na jeho výkrik sa ostatný otočili ale mat sa jedného dotkol a hneď spadol k zemi. Posledný mal Ak-47 ale nedokázal prebiť. Došiel som k nemu a vytrhol mu zbraň z ruky. ,,Ax-Axel?!" ,,Ahaho, už ma poznajú všade!" Uškrnul som sa.
,,Sbohom." A v tom momente som mu zarazil do krku katanu. Len čo som ju vytiahol krv mi začala striekať pred nohy. Chlapec sa zrútil na zem. ,,Potrebujeme ich oblečenie. Matt?" Matt prikívol a vyzliekol dvom plášte a batohy. Prezrel som ich ale okrem zbraní a nábojov nič nemali. Musíme sa prezliecť. Zašli sme do malého obchodu a prezliekli sa. Plášte nám zhruba sedeli a zvyšok už nebol problém. ,,Daj si na hlavu kapucňu." Povedal som Mattovi a vydali sa ku cieľu.

Erko
Kvapky krvy dopadli na podlahu. Fuj. Tento humus neznášam. ,,SS! Za tebou!" SS sa otočil a zarazil nemrtvému nôž do hlavy. ,,Vďaka." Povedal SS a utrel si kvapky potu z čela. ,,Prečo to musíme čistiť práve my?" Frflal. ,,Lebo patríme k prieskumnej jednotke." Prevrátil som očami. Vzadu sa niečo pohlo. ,,Je môj." Povedal som a vrhol som sa za zvukom. Zbadal som niekoho obrys. Bol v rohu a čupel. Počul som ho plakať? Priblížil som sa k tomu a spýtal sa ,,Kdo si? Si v poriadku? Neďaleko máme skupinu, ak chceš môžeš ísť s nami." Plač utíchol a nastalo ticho. Kvapky dopadajúce na hladinu vody bol jediný zvuk.
Vtom sa to prudko skrútilo a vrhlo na mňa. V šere som zbadal zuby ktoré túžili po mäse. Bolo to silné a rýchle. Prehodil som ju cez seba a obaja sme dopadli do vody. ,,SS!" zakričal som zatiaľ čo som vyťahoval zbraň. Pribehol ku mňe a pomohol mi vstať. To monštrum uskočilo ku rebríku a jediné svetlo dopadalo na ňu. Bola to žena. Jej telo vyzeralo ako u každého nemrtvého až na obrovské ruky. Mal som pocit že sa usmiala a hneď na to vydala ten najhnusnejší zvuk aký som kedy počul. Potom sa vrhla ku nám. Dvakrát som stihol vystreliť ale ani to ju nezastavilo. Schytila ma pod krk a vydvyhla. Jej sila bola ohromná. ,,Ch-chcípni!" Zavrčal som a strčil som jej svoju zbraň do huby. Stlačil som spúšť a jej hlavou preletela guľka. Jej stisk zoslabol a spoločne sme dopadli na zem. Z druhej strany tunela sa blížili hordy nemrtvých. Vytiahol som sa po rebríku hore na povrch. SS bol tesne za mnou. Zhlboka som dýchal a snažil sa spamätať. Čo to kurva bolo?

In The EndDonde viven las historias. Descúbrelo ahora