Liebster Awards

167 11 5
                                    


Bardzo dziękuje za nominację queeninaa!

Pytania:

1. Jak długo publikujesz?

4 listopada 2015 roku pojawił się prolog inconceivable.

2. Od kiedy jesteś na wattpadzie?

Dokładnie od 26 października tego samego roku, co początek publikowania.

3. Jak zaczęła się twoja historia z pisaniem?

Tak na prawdę nigdy w szkole tego nie lubiłam, ale z czasem to się zmieniło. Pewnego dnia wymyśliłam ten prolog, który wszyscy moi czytelnicy dziś dobrze znają i tak to się zaczęło rozkręcać.

4. Gdybyś mogła polecić moją twórczość, zrobiłabyś to?

Oczywiście, że tak. Jesteś jedną z moich ulubionych pisarek na wattpadzie i nawet wydaje mi się, że już kiedyś komuś wysyłałam twoje opowiadania.

5. Co podoba/ nie podoba Ci się w mojej twórczości?

W zasadzie podoba mi się wszystko i nie miałam jeszcze ani raz zarzutów. Wszystko jest zawsze ciekawie opisane, jeszcze nigdy nie znudziłam się czytając coś Twojego autorstwa. Rozdziały pojawiają się często i są bardzo oryginalne. Twoje prace ciekawią i sprawiają, że potrzebujesz szybko dowiedzieć co się dalej będzie działo. Czy można chcieć więcej?

6. Ulubiona powieść?

Ojej i tu nie wiem czy chodzi o książki, czy wattpada.

Przeważnie zaglądam tu do fanfiction, ale opowiadania też do mnie trafiły. Wszystko, co uwielbiam znajduje się na moim profilu w niallspotatoz's fav. Szczególnie zapraszam do dziewczyn, z którymi znam się prywatnie i są to jedne z najbliższych dla mnie osób: biebscniewhoopsstylinson i paulixsia

7. Wattpad vs. Blogger?

Wattpad!

8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 

Niezbyt. 

***

Moje pytania:

1. Miałaś przyjemność spotkać któregoś ze swoich idoli? Kogo i w jakich okolicznościach?

2. Jakie są twoje ulubione powieści na wattpadzie?

3. Kogo z wattpada chciałabyś spotkać na żywo i chwilę porozmawiać?

4. Jakie masz plany/marzenia na przyszłość i w jaki sposób chciałabyś je zrealizować?

5. Co podoba Ci się w moim opowiadaniu, a co Ci się nie podoba?

6. Czerpiesz od kogoś inspirację?

7. Jak myślisz, co dalej się stanie z Boonem? (O ile czytasz, co piszę).


Nominuję osoby, które wcześniej oznaczyłam, a także queeninaa, która tównież mnie nominowała i nnatif, BlackBeautyxxx6, lilieso, CynicalHeartsxsuzanxcraazy_moofo.




inconceivable | niall horan Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz