bir şey soracağım
efe:sor bakım
:biz şimdi seninle neyiz aşkım falan diyoruz ama sen bana çıkma teklifi etmedin
efe:ya ben çıkma teklifi etmeyi sevmiyorum ondan etmedim saçma geliyor bana
:hım peki tamam o zaman öyle olsun bakalım.
normal konuşmaya devam ettik.birbirimizi yavaş yavaş tanıyorduk artık.bir gece sesli olarak konuşuyorduk muhabbetimiz kahkahalı geçiyordu o sırada komutanı geldi.
efe:aşkım komutan geldi şuan karşımda telefonu istiyor
:o tamam o zaman kapatalım telefonu ver sen komutana bir tanem
efe:veririm ya karşıda bekliyor zaten konuşmanı bitir öyle getir dedi
:deli çocuk kalk ver telefonu adamı bekletme
efe:tamam bebeğim görüşürüz ben seni yine ararım
:tamam görüşürüz.
bu çocuk tam bir deliydi komutan orada telefonu bekliyor bizimki hala konuşmaya devam ediyor.
neyse bir kaç saat sonra aradı.hattını almış başka telefona takmış deli çocuk.konuşmaya devam ettik.
her konuşmamızda şu askerlik bitsin de artık görüşelim diyordu.bende her seferinde az kaldı geçecek bak geleceksin çok güzel günler geçireceğiz diye teselli ediyordum oda her seferin de geçmiyor diye başımın etini yiyordu.gelmesine daha bir kaç ay vardı ama bu aylar geçecekti.sonunda gelecekti ve kavuşacaktık.
bu konuyu anneme açtım tanıştığımızı falan annemin bana tepkisi klasik bir şekilde
:kızım demirden kocamı bulunur kimdir nedir neyin nesidir telefondan bulunur falan o bana saymaya başladı.görende evleniyorum sanacak.aradan bir kaç gün geçti telefonla konuşurken annem yanıma geldi.
telefonu anneme verdim efeyle konuşmaya başladılar.efenin anneannesi benim anneannemle aynı yerdendi.bende bunu anneme söyledim efe de anneannesinin kim olduğunu annesinin kimin oğlu olduğunu falan söyledi.
inanmıyorum bu şaka olmalı annem efenin annesini tanıyordu meğersem geçken arkadaşıymış.bu kadar rastlantı olamazdı ya.sen Facebook tan tanış sonra anneler tanıdık çık.şansın bu kadarıydı.bu duruma çok sevinmiştik en azından yabancı değildi oh be içim daha çok rahat etmişti.neyse daha sonra oradan buradan konuşuldu.gece oldu yine konuşmaya başladık Allah'ım neydi bu çocuğun komutanlardan çektiği hep bize rast gelirdi yine yakalanmıştık bu iki oluyordu bakalım daha kaç kere yakalanacaktık.neyse ki komutanları efeyi seviyordu hemen telefonu alıyordu veya hattını alıp başka bir telefona takıyordu.ne olursa olsun konuşmaktan vazgeçmiyorduk.benim için o kadar fedakarlık yapıyordu ki gel de bu çocuğu sevme.karın alında o eksi derecelerde mesaj atma kamuflaj altından konuşma komutanlara yakalanma telefonu şarj etmek için gizli yerler yapma benim yüzümden askerliği uzatılacaktı.daha neler yapacaktı bakalım gelene kadar.
aylar artık yavaş yavaş geçiyordu gelmesine çok az kalmıştı.günleri sayıyorduk artık gün geçtikçe daha çok heyecanlanıyordum.onu daha önceden görmemiştim ve sadece resimde gördüm canlı olarak nasıldı resimlerdeki gibi yakışıklımıydı kafam da hep bu sorular vardı.ama her şeyden önce kalbi tertemizdi melek gibi bir insan dış görünüş umurumda değildi.
son artık teskere alma vakti yarın geliyor şaka gibi altı ay geçmişti ve geliyordu mutluluktan uçuyordum sonunda kavuşacaktık.
akşam üstü uçağa bindi hava alanından kuzenleri karşılayacaktı.ikimizde çok heyecanlıydık.arık gelmişti uçaktan inmişti haberdar etti çok sevindim.kuzenleri karşıladı yemeğe falan gideceklerdi.tabi bundan benim haberim yok iniş sonrası bir kavga ettik.doğru düzgün mesaj atmadı sinir etti beni neymiş kuzenleriyle vakit geçirmiş.tabi ki de geçir ama mesaj atmanı bekleyen bir sevgilin var onuda unutma yani.neyse biz biraz atıştık öyle sabahı da buraya gelecekti bende çok uzatmadan konuyu kapattım.kuzenleriyle rahat rahat vakit geçirdi.
artık gelmişti buradaydı ailesiyle hasret gideriyordu ertesi günde büyük buluşma gerçekleşecekti çok az bir zaman kalmıştı artık kavuşuyorduk.efeyi rahat bıraktım bende akşam üstü ne giysem diye düşünmeye başladım.eşyalarımı da hazırlayıp yatağıma geçtim.saat kaçta nerede buluşacağımızı konuşup zar zorda olsa uyudum
sabah oldu buluşma vakti geldi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'nefesim'
Romancekarşına beklemediğin anda beklemediğin bir yerden biri çıkar ve o senin hayatın olur.bu hikayemde birbirini deli gibi seven iki sevgilinin hikayesini yazacağım.bu sefer mutsuz son değilde mutlu sonsuzluk olacak.bir sevgi bu kadar kuvvetli olabili...