sevgililer günü

22 0 0
                                    

sabah kalktım hemen hazırlanmaya başladım uzun bir sade tos pembe tonlarında elbise giydim saçlarımı dağınık bir şekilde topladım güzel bir makyajla  muhteşem görünüyordum.her  şeyim tamamdır derken zil çaldı melis geldi hazırım diyerek ten çıktık.otobüse binip bizimkilerin yanına gideceğiz.okula gitmedik oh okuldan da firar ettik arada olur ya dimi ama.

bizimkilerin yanına gittik aşkıma kocaman sarıldım oh çok özlemişim ya.tabi beyefendi hemen iltifatlara başladı bende rahat dururmuyum tabi ki de hayır hemen şımardım .arabaya bindik  izmit yolcusu kalmasın diyerek ten yol almaya başladık.tabi ki de ben aşkımla  arkada yaylana yaylana oturdum ohhh ben rahatı gevşektir yani.Melis de garibim mecbur öne oturdu.oldu bide yanımıza otursaydı.bir şeyler yememiştik açım lan aç hemen durdurttum bir şeyler aldırdım.ama tabi yemedik orada yeriz diye.öleceğim acımdan.ama olsun ben de aşkımı yerim ya sorun yok.deli olduğum için sus pus oturamam ben abi  o ne öyle hanım hanımcık oturmak falan cık cık cık hiç bana göre değil.konuşup konuşup durdum zavallı melis sesiz sakin oturdu öyle benim çenem ise susmak bilmedi.ama birazcık susayım ki aşkımı öpüp koklayayım.

efeyi itikledim kapıya doğru ayakkabılarımı çıkarttım oh yatak gibi yaylandım.sonra yakışıklımın yanağından öptüm sonra boynundan sonrada dudaklarımız birleşti.çok tatlı dudakları vardı öyle bir öpüşü var ki kendimden geçiyorum ya deli çocuk.yolda giderken öpüşen pek sevgili yoktur sanırım.

of araba pek müsait olmadığından pek öpüşemedik doyamadım sevdiceğime of of.sigara yaktım keyifli keyifli içmeye başladım ayaklarım camda boynum aşkımda.oh bundan iyisi şamda kayısı.

-İZMİT-

artık geldik mi desem gelmedik mi ne desem bilmiyorum aslında geldik ama bir türlü sahile gidemedik.yalçın sağ olsun sabah sabah Fethiye caddesinde  tur attırdı bize bir kere olsa gam yemicem dön dolaş aynı yerdeyiz ay öldüm gülmekten bir türlü çıkamadık şu caddeden labirent gibiydi dön dolaş aynı yer hepimiz gülmeye başladık ..

Allah'ım sonunda çıktık güle gül Fethiye caddesi sabah sabah iyi güldürdün bizi.oh be arabadan indim havayı soluyordum sonunda oh temiz hava farklı bir yer mis.sahile doğru yürümeye başladık kocaman taşların üstüne oturup böreklerimizi yemeğe başladık oh be doydum baya acıkmışım ya.

efeyle öylece muhabbet ediyoruz yürümeye başladık.birazda yalçınları yalnız bırakmak istedik.hava mis her tarafta sevgili öpen öpene yavaş ayakta yedin kızı yavaş töbe töbe.denize taş atmaya başladık kimin ki daha uzağa gidecek diye aramızda gülüştük.

durun bu anı ölümsüzleştirmem lazım hemen fotoğraf çekildik ya biz çok tatlıyız ama bizi yerim ya oy oy .

hadi Avm ye gidelim 

hadi gidelim .ay bu ne küçük bir yer ya cık cık cık hiç yakıştıramadım bunu buraya.neyse kapı dönmeliydi biz geçtik melis bir türlü geçemedi ha ha ay öldürecek bu kız beni kahkaha attık resmen en sonunda yalçın belinden tuttu öylece geçtiler.

hiç bir şeyde yapmadık öylece saf saf dolaştık etrafa bakındık.

:ay sıkıldım gidelim buradan.

çıktık hemen bu ne sıkıcı bir yer ya.biraz daha dolaşıp yolumuzu sapancaya çevirdik.müzik açtırdım  oynamaya başladım hemen  efe ye doğru oh oh.gidene kadar efeyle ilgilendim sadece bu sefer de melisin çenesi susmadı bır bır bır ay bir gülüşü var zaten ölürsünüz.

artık sus diyorduk ama melis inadına susmuyordu daha çok konuşuyordu.neyse cansel ön önüne duyma dedim bebişimle ilgilendim.

ve sapanca sonunda yolculuk bitti tekrardan sahile doğru yürüdük banka oturduk.dalgalar kıyıya ne kadar da güzel vuruyordu .hemen bir çiğ köfte aldık ya sevmiyorum çok şunu benden başka herkes seviyor abi ya ıy.yarısını yedim geri kalanını melise verdim.

hemen hediyemi verdim kareli bir gömlek aldım benimkine de çok yakışacağını biliyorum ne giyse yakışır zaten hıh.aslında hediye almak yoktu ama ben almadan yapamadım.sözde anlaşmıştık ay benim kide anlaşmayı uyup bir şey almamış.kızmadım çünkü anlaşmıştık dayanamadı takıcıya girdi güzel bir bileklik aldık  kız da bir şeyler gösteriyor falan  ay çok gere vardı sana ne kızım ya ben beğenirim git başımdan neyse güzel bir bileklik aldık ay çıkmaz olaydık roman kadın rastladı.

Allah sizi ayırmasın abim Allah sizi kavuştursun şu güzel kızıma bir çiçek al bea

:yok abla saol

kadın takıldı peşimize gitmiyor yapıştı resmen

abim al be şu güzel kıza

:hadi abla hadi nereden topladın kim bilir hangi mezarlıktan diyerek başımızdan salmaya çalıştık ama kadın yok bana mısın demiyor gitmiyor sülük gibi yapıştı.

bu seferde yalçınlara sardı neyse yalçın aldı da onun sayesinde bizde kurtulduk oh be.nerede entrika orada biz ha ha

-eve dönüş-

ay yeter artık yoruldum dönme vakti gelmişti artık .bindik eve doğru yol aldık.ben arkada efeyi bol bol öpüyordum oh tatlı talı öp öp doyamadım.yolun sonu artık gelmiştik inip aşkıma kocaman sarıldım sonra durağa doğru yürüdük otobüse binip evime geldim sonun da be oh ev gibisi yok

umarım beğenirsiniz arkadaşlar yeniyiz yavaş yavaş öğreneceğizz artık.

keyifli okumalar :)yorumlara açığım:)diğer bölümde görüşürüz :)

'nefesim'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin