sabah oldu artık görüşme vakti.hemen kalkıp hazırlandım.yüksel bel pantolon üstüme de bir gömlek giydim hafif bir makyaj yapıp hemen evden çıktım.durağa doğru yürüdüm otobüsün gelmesini bekliyordum kulaklığı takıp müzik açım o sırada otobüs geldi.hemen bir koltuğa oturdum.çok heyecanlıydım nasıl biri çıkacaktı karşıma tipi boyu nasıldı merak etmeden duramıyordum.durakta beni bekliyordu.indim yürümeye başladım oda arkamdan geliyordu.yeşillik güzel bir parkta oturmuştuk.merhabalaştık konuşmaya başladık falan ama benim kalbim yerinen çıkacak ne değişik bir şeymiş bu ya.
bak artık geldin şuan yanımdasın bir de geçmez deyip deyip duruyordun geldin ve şuan yanımdasın ben sana demiştim ama diye dalga geçmeye başladım
efe de sadece gülüyordu .sigara yakmıştık öylece bir şeyler konuşuyoruz gülüşüyoruz falan.gelmeden önce bana bir şey demişti bende onu yapacaktım.eski sevgilimden kalma yüzük vardı onu çıkardım çantamdan birlikte karşımızdaki binanın çatısına attık eskiye dair hayatımda hiç bir şey kalmayacaktı.sigaralarımızı içerken cebinden bir kutu çıkardı.
:bu ne?
efe:al kendin bak aşkım
aldım tahmin yürütüyorum sanki ama içinden yüzüğün çıkacağını düşünmemişim ufak tefek bir kolyedir dedim.içine açtım oha ya bu nasıl bir yüzük çok hoş ya bu.tek taş önünde kar tanesi hemen taktım ay bir insana bu kadar mı güzel yakışır bir yüzük hemen şımardım.çok teşekkür ederek yanağına bir öpücük kondurdum.efe de hemen karşılığını verdi.
saat ilerliyordu artık eve gitmem gerekiyordu.sadece tokalaşıp öyle gidecektim
efe:sarılmadan mı gidiyorsun?
utanmıştım sarılamadım hemen ne yapayım ama hemen öküz gibi sarılamam ya.
efe de öyle deyince sıkıca birbirimize sarıldık.resmen huzur kokuyordu hiç ayrılmak istemiyordum ama ayrılmam gerekti.eve geldim sevinçten uçuyordum yanılmamıştım karşıma yakışıklı biri çıkmıştı tatlı tam benim istediğim gibi biriydi hayalimdeki çocuk.oyş tipini yerim senin ya...
-ERTESİ GÜN-
sabah yine çarşıda işim vardı fırsattan ziyade sevgilimle görüşeyim bari dimi ama hazır gelmişken aşkımı görmeden gitmek olmaz.haberleştik tekrardan aynı yerimizde görüştük bu sefer hemen birbirimize sarıldık tatlı yanaklarından öptüm çok tatlıydı ya.sigaralaramızı yaktık oturuyorduk kös kös ne yapalım diye düşündük bir anda
efe:hadi gel babamın yanına gidelim
:hayır ya saçmalama utanırım ben
efe:ya neden utanacaksın saçmalama aşkım ya.o zaman anneaannemlere gidelim annemde orada annemle tanış bari
:ya ama ya tamam hadi gidelim o zaman
utanıyordum o yüzden de gitmek istemiyordum eve doğru yürümeye başladık kalbim atıyordu hızlı hızlı resmen annesiyle tanışacağım ya şaka gibi .
eve yaklaşmıştık som adımlarımızı atıyorduk artık durmadan soruyorum geldik mi yaklaşık mı diye benim sevgilimde ne yapsın deli sevgilisine laf yetiştirmeye çalışıyor az kaldı geldik derken gelmiştik ay ev karşımızda ölüyorum galiba kapıya yaklaştık annesi kapıyı açtı.anneannesi de kapıda bekliyordu yüzlerinde ki tebessüm her şeye bedeldi.
içeri girdik tanışma merasimi falan derken yavaş yavaş alışıyordum muhabbetleri çok cana yakın kedimi hiç yabancı hissetmiyordum.benim durum zaten vahim benim gibi deli bir kız sessiz sakin hanım hanımcık bir kız olmuşum.
o sırada teyzesi kahvaltıya çağırdı oturdum bir oh çektim alt tarafı bir tanışma sanki kaçırdılar kaçmaya çalışıyormuş gibi.neyse oturduk yemeğe başladık eliyle besliyordu benim bir tanem beni.ben ya ben yerim bırak dedikçe inadıma yaparmış gibi her şeyden yedirmeye çalışıyordu.o sırada teyzesi içeri geldi ay bir utandım anlatamam ya hemen efe ye kızdım bir rahat durmadın bak yakalandık diye söylenmeye başladım.bu çocuk deli ya vallahi deli.
ağzıma zorla köfte vermeye çalışıyor bir de ya ya yeter aşkım yeter şiştim
efe:yok yok daha doymadın al bakım şunu da
:sıcak olmasın yakma beni bak
efe:yok bebeğim değil al bakım
ağzıma aldım almamla birlikte yandım ağzımdan da çıkaramadım of aşkım of yakın beni gözlerimden yaş geliyor artık bitsin diye içimden dua ediyorum.oh Allah'ım şükür bitti hemen su içtim.
tabi ağzım durur mu durmaz Allah tan soğuktu aşkım dimi hiç sıcak değil ya
efe:ya aşkım özür dilerim çok yandın mı kıyamam sana ben ya
sıpa gülüyor bide ben burada yandım tutuştum o bana yandın mı diyor deli edecek bu çocuk beni
yok aşkım yanmadım tövbe tövbe yandım tabi ya aman bir daha senin elinden bir şey yemem ben kalsın hiç bir şey yedirme sen bana.
ben yanarken içeri annesi girdi kadın aban bakıyor ne oldu diye .efe beyde oradan gülerek köfte verdim sıcakmış hepsini verdim ağzı yandı ya diyor bir de bak bak rezil etti bu çocuk beni pis uyuz.
sofrayı toparlayıp içeri girdik anne ve anneannesiyle konuşmaya devam ettik alışmış gibiydim artık.neyse geç olmadan biz artık kalkalım diyerek kalktık.acaba hakkımda ne düşünüyorlardı beğenmişler miydi beni diye düşünmeye başladım.canımla sarılıp ayrıldık eve geldim.
-BİR KAÇ GÜN SONRA-
kızlarla okulda öylece takılıyorduk sevgililer gününe son bir gün kaldı ve ne yapacağımızı hiç bilmiyordum.okul çıkışı görüşecektik yanımda Melis'i aldım efe de yalçını aldı.merhabalaşıp arabaya bindik.marketten içecek aldık.üniversite tepesine gelmiştik cennet gibi bir yer her yer ayaklarımızın altında göl temiz hava oh mis.ormanlık bir yere oturduk ağaçların dibine enerji içeceği içiyorduk.melis le yalçında konuşmaya başladılar.belki onların arasında da bir şey olurdu.neyse biz efeyle ileri doğru yürümeye başladık gözükmüyoruz kocaman sarıldım aşkıma yanaklarımdan öperken bir anda dudaklarıma yapıştı ilk öpüşmemiz di sıcak dudaklarıla dudaklarıma temas ediyordu.
yalçın:gençler ne yapıyonuz ya
demesiyle ayrıldık hiç öyle manzaraya bakıyorduk ya dedik Allah tan yakalanmadık öpüşürken falan görmediler.hadi oturalım diyerek oturduk.
e yarın sevgililer günü hep birlikte bir şeyler yapalım izmite falan gidelim gezer eğleniriz
yalçın:bilmem melis de onaylarsa olur
melis:olur ya fark etmez
tamam o zaman yarın izmitteyiz dedim efe de onayladı tabi ahah bu parlak fikirler hep benim aklımdan neden çıkar bilmem.
içecekler bitti kalkabiliriz artık diyerek hepsini kaldırdım.arabaya binip eve geldik.
yarın muhteşem olacak...o yüzden hemen yatıp uyamam gerek planlarım hazır şimdi uyumam lazım yarın güzel bir gün bizi bekliyor...
devam da sonra umarım beğeniyosunuzdur beğenmediğiniz bir şey olursa lütfen söyleyin:)
keyifli okumalar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'nefesim'
Romancekarşına beklemediğin anda beklemediğin bir yerden biri çıkar ve o senin hayatın olur.bu hikayemde birbirini deli gibi seven iki sevgilinin hikayesini yazacağım.bu sefer mutsuz son değilde mutlu sonsuzluk olacak.bir sevgi bu kadar kuvvetli olabili...