-ilk zamanlar-

25 0 0
                                    

tabi ilişkimiz öyle güllük gülistanlık gitmiyor illaki sorunlar yaşıyoruz tartışmalar oluyor.benim ilk hatam baştan her şeye tamam dememdi zaten.ama demeden de olmuyor ki seviyorum aşığım kırmamak için her şeye tamam dedim.

bir yere gideceğim annesiz gitme makyaj yapacağım ne gerek var sen doğal halinle de güzelsin onu giyme bunu giy zamanla bu beni sıkmaya başladı baştan tamam dedim şimdi bunları nasıl hayır yapacağım.karşı çıksam dilim uzamış olacağım çenem açılmış olacak değiştiğimi zannedecek ne yapacağımı hiç bilmiyorum.patlayana kadar böyle idare edelim bakalım.bu konuda çok sabırlıyımdır iki sene dayanırım heralde sonrasına bakacağız artık.şimdilik susayım...

-buluşma-

okul çıkışı tekrardan buluşacağız ama hep kızlar yanımda hiç yanımdan ayrılmıyorlar biraz anlayış olsa biride dese ki çiftleri yalnız bırakalım ama bu da yok benimde sesi çıkmıyor nasıl diyebilirim ki gelmeyin niye geliyorsunuz diye.aslında ben bu durumu fark etmedim ablam aradı ne yapıyorsun diye buluşma günlerimizi bildiği için illa ki arardı.neyse aramızda konuşmaya başladık.

yanında kim var

:efeyle kızlar var işte öyle yürüyoruz

kızların yanında ne işi var her gittiğin yere ne taşıyorsun çocuğu niye zor duruma sokuyorsun

:haklısın abla ne bileyim ben sn demesen farkında değilim iyi ki söyledin bundan sonra kimseyi almam yanıma

tamam alma hadi görüşürüz..

aslında ablam haklı ben niye bunları düşünemedim yalnız vaki geçiremedik her kez yanımızda maşallah efede bu duruma bir şey demedi bende hiç düşünemedim ..

efeye de bu durumu söyledim..

efe:yani ablam haklı ben de farkındayım ama bir şey diyemedim yanlış anlama diye

:ya aşkım keşke söyleseydin özür dilerim bir daha getirmeyeceğim düşünemedim

her şey iyi hoş ya peşimizden ayrılmıyorlar ki nasıl ayrılacağız.efe hemen atağa geçti gideceğimiz yola girince

efe:hadi kızlar arkadaşınızı çalıyorum 

:bende görüşürüz diyerek kızlardan ayrıldık.

oh be sonun da tek tik  salak gibi herkesi peşimde taşıyorum sanki onlar beni çok götürdü.ben o kadar peşimde taşıdım kimse bir kerede olsun sende gel demedi.neyse iyi niyetliğime veriyorum.

cafe de oturduk bir şeyler atıştırdık arkasında içecek içtik.oh tıka basa doydum ya bu çocuğun yanında inşallah kilo almam ben.yok yok almam alırsam dilinden düşmem.

-okul-

yine okul yine ders ah ah ömrümü yedi bu okul.işin şakası seviyorum okulumu kız lisesi her pislik dönüyor ama aldırış etmiyoruz.öğle arası oldu benimki arkadaşının dükkanında beni bekliyordu.hemen yanına gidip yanağına bir buse kondurdum.elinde kırmızı bir gül kutu içindeydi.çok şaşırdım ya ama bu çok güzel ya.

:aşkım ya teşekkür ederim çok güzel bu 

hemen sarıldım bol bol öptüm oh

yemeğimizi yeyip okula döndüm kızlar elimde kutu görünce hemen yanına çağırdılar.gülü açıp gösterdim hemen a a a aladılar çok beğendiler.bizi her gören çok yakıştırır.gerçekten yakışıyoruz ama.sınıfa girdim  sınıfa da aynı tantana kıskanırlardı bizi.

seviyorum adamımı.

-karne günü-

oh bir yılı da geride bırakıyordum sonunda yavaş yavaş okul bitme yoluna giriyordu artık.hazırlandım kızlarla görüşüp otobüse bindik.her zaman ki gibi ayaktayız tabi alıştık artık ya ayakta gitmeye benim için sorun olmuyor.

okula doğru yürümeye başladık kızlar arası dedikodu başladı ah aha şu melisin derdi bir bitmiyordu.okulda kızlarla takıldık çıktık çarşıda falan dolaştık.benim adamım da yanımdan hiç ayrılmıyor tabi karne günü bile yanımda oluyor.adamımla da vakit geçirip okula doğru yürümeye başladık karnelerimizi alıp çıktık.karnem iyi olduğu için gururla aşkıma sunuyorum öpücüklerimi de  alıp yürümeye başladık.biraz  dolaşıp  evlere ayrıldık.bugünde yorucuydu bir gün daha bitti..

Hediye almayı çok seviyorum sürpriz yapmak istedim polar ve plaket yaptırcam ah ah bu hediyeleri almak için neler çekiyorum bir ben bilirim birde Allah.hediye satılan dükkana girdim.çalışanla hemen konuşmaya başladım.plakette tanışma yeri günü resim birde günün sözü yazıyor.sözü resmi tanışma tarihimizi yazdırdım.sıra tanıştığımız yere geldi.bende Facebook değince adam bir şaşırıp kaldı nasıl yani falan oldu ranayla biz gülmeye başladık.gülerek cevap verdim baya Facebook tan tanıştık o dürttü ben dürttüm derken tanıştık aracımızda facebooku kuran adamın adını yazdırdım.baya eğlenceli oldu adam çok şaşırdı yaptırıp çıktık hemen ne güldük ama adamda haklı millet normal tanışır normal şeyler yazdırır ben ise Facebook yazdırdım.ya nerden nereye geldik..

kısa oldu devamı da gelecek beğeniler yükselir umarım keyifli okumalar..dewaminida yazdim sonunda oh:)

'nefesim'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin