-2 ay sonra-

12 0 0
                                    

evet bugün benim doğum günüm ve güzel bir gün beni bekliyor.hemen hazırlandım kızlarla haberleşip buluştuk otobüse binip çarşıya geldik.bizimkiler parkta bekliyorlar.hemen yanlarına gittik sarıldıktan sonra beklemeye başladık.ne bekliyorsa artık bugün grubumuza iki kişide eklendi.Rana ve Bilal.hepimiz çok samimiyizdir ama Rana benim için daha bir başkadır Melis gibi değildir.

her şeyimiz tamamdır artık gidebiliriz.Rana Bilal'lin arabasına bindi.bizde yalçının arabasına bindik.doğum günü kızı olduğum için nereye gittiğimizi söylemediler pis uyuzlar.yolculuğumuz eğlenceli geçiyor son ses müzik açtık.gır gır şamata gitmeye başladık.yollar garibe gitti burası neresi biz nereye gidiyorduk gerçekten bilmiyorum.

:aşkım nereye gidiyoruz burası neresi

efe:gidince görürsün sürpriz 

:ya çok merak ettim ama söylesene

efe:hayır sürpriz

:hım peki o zaman 

gerçekten bu yolları bilmiyordum hep bilmediğim yerlerin isimleri yazıyordu.fikirde yürütemiyorum neyse gidince göreceğiz bakalım.

bir yola girdik ya nereye gidiyoruz biz neresi ama burası ya biri bana bir şey söylesin 

:az kaldı geldik sayılır biraz daha sabret

merkezden uzaklaşmıştık buralarda ne kadarda bilmediğim yerler varmış.sanki farklı bir yerdeymişim gibi hissettim.sonunda girişe geldik çok güzel bir yere gelmiştik ama ben buranın neresi olduğunu bilmiyordum.sonunda söylediler poyrazlar.inanmıyorum buraya çok gelmek istemişim sadcece adını duymuştum sonunda gelmekte nasip oldu ya.

-doğum günü-

hemen arabayı park ettik göle karşı olan masaya hemen oturduk.etraf çok güzel görünüyor.resmen ormanın içine yaşam alanı yapmışlar.hemen yayıldık erkeklerde arabadan bir şeyler çıkarıyordu.ben hanım hanımcık oturuyorum.keşke ben hep erken doğsam ya böyle doğum günü kızı olunca her kez bir şeylerle uğraşıyor ben oturuyorum oh.

karnımız acıktı artık hadi yemek yiyelim diye söylenmeye başladım.biz kızlar masayı hazırlarken erkeklerde mangalı ayarlıyorlar.masamız hazır her kez bir işin elinden tutuyor.biri domates biri ekmek biri kolaları dolduruyor.mangal başında benim aşkım duruyor.köftede usta olduğu için direk başına o geçti.öbürlerine bıraksak kesin açlıktan ölürüz.her şeyimiz hazır bir tek tavuklarımız ve köftelerimizin pişmesini bekliyoruz.efenin yanına gidiyorum öpücük kondurup yanında duruyorum.kıyamam ya yoruldu benim aşkım. 

pişmeye başladı tavuklarımız oh mis gibi de kokuyor.yemek için bekliyoruz artık piştikçe alıp yemeye başladık.sonunda hepsi pişti efeyi alıp oturum hemen yoruldu çocuk ya.öbürleri de otursun başka bir işe yaramasın zaten insan bir yardım eder oda yok beceremiyorlar.benim yanımda olması gerekirken mangal başındaydı.neyse bir şey demedim yemeğe başladık gerçekten çok güzel olmuş ellerine sağlık benim nefesimin.hamarat bir sevgilim var elinden her iş geliyor maşallah.

tıka basa doyduk artık şiştik  masayı toparladık.oturup bir sigara yaktık.ortamın tadını çıkarıyoruz.her kez bir yere dağıldı biri arabaya biri aşağıdaki banklara bizde dolaşmaya çıktık.resim çekilmeye başladık çok tatlıyız ya gerçekten yakışıyoruz.biz dolaşırken bizimkiler pastayı çıkartmış kolaları doldurmuşlar.hemen gittik görünce çok şaşırdım pasta beklemiyordum arabada o kadar bakındım göremedim nereden çıkı bu neyse fazla kurcalamıyım ben.tamda istediğim gibi oh hafif meyveli.

efeyle birlikte pastamı kestik birer lokma alarak birbirimize yedirdik.kocaman sarılıp teşekkür ettim.pastayı dilimleyip tabaklara koydum.her kez pastasını yedi.biz yine yürüyüşe çıktık kimse görmüyordu bizi.sarıldık yanağımdan öperken birden dudağıma geldi.gıcık bunu hep yapıyor bende her seferinde kanıyorum.yavaş yavaş öpüşmeye başladık öyle bir öpüşü var ki kendimden geçiyorum ama kendimi tutmak gerek öpüşmeden ilerisi olamaz toparlanıp bizimkilerin yanına gittik.

hep birlikte gezmeye başladık.hafif bir bayır var biraz nemli hepimiz tek tek indik.Bilal Ranayı kucağına aldı

:bakın benim sevgilim zayıf rahatlıkla kucağıma alıyorum

biz sanki çok şişkoyuz.

he bir düşte görürüz senin zayıf sevgilini demeyle Bilalle rana yerde gülmekten öleceğiz nasıl bir düşüştür o oh canımıza değsin sen misin bize hava atan oh.bilalin biyeri fena acıdı yalnız yalçınla efe  nasıl gülüyorlar dalga geçiyorlar.ranayı tuttu kaldırdı ayı kızı ezecekti resmen.gözlerimizden artık yaşlar gelmeye başladı ay yeter bu kadar gülmek.

toparlanıp masaya doğru yürüdük ama bilal ağzımızdan düşmüyor aklımıza geldikçe gülüyoruz.

-yüzük takma-

doğum günümde alyans takmak istemişim.çok hoşuma giderdi sevgililer arası yüzük takması sonunda bende takıyorum oh.kendi aramızda yapıyoruz ama aynı nişan gibi oldu.birbirimize güzel sözler söyleyerek yüzüklerimizi taktık.melisle rana kurdalelerimizi kesti.tabi para almayı da unutmadılar hemen eniştelerinden para kopardılar.sarılıp anımdan öptü huzur kokulum benim.kızlar da tebrik etti.kendi aramızda olmasına rağmen çok heyecan verici.

kirpiklerine kadar sevdiğim adam iyi ki benimsin.her şey çok güzel geçti doğum günümde kulanmış oldu.ama benim en güzel hediyem sevdiğim adam ve ona ait olan yüzüğüm

acele yazdım umarım beğenirsiniz:)

beğeniler yükselir inşallah:)

iyi akşamlar sonra ki bölümde görüşürüz:)

'nefesim'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin