GERÇEK "BEN"

529 14 8
                                    

-GİRİŞ-

Uyandığım ve hiçbir anını hatırlamadığım rüyanın üzerimde bıraktığı yorgunluk ve çökmüşlük hissiyle bonyoya girdim. Sürekli olarak yaşadığım bu durum artık katlanılmaz bir hal almaya başlamıştı. Uykularımdan korkuyla uyanıp bunun nedenini hatırlayamamak veya sürekli olarak uyurken hiçbir zaman yeterince uyumamış gibi hissetmek. Bunların hepsinin gördüğüm ama bir türlü ne olduklarını hatırlamadığım rüyalardan kaynaklandığını biliyordum. Başka bir açıklaması olamazdı. Artık okula giderken veya sıradan bir şey yapmak için dışarıya çıktığımda aklımı dolduran ve yeterince dikkatli düşünmeme engel olan şeyler kafamın her bir köşesini ele geçiren rüyalarımdı. Sürekli olarak ne olduklarını düşünmeye başlamış ve hatırlayamadıkça daha çok agresif bir kız olmuştum. Kafamın içinde bir şeyler sanki hatıralarımı kemirip onlara ulaşmamı engelliyordu. Sokakta yürürken izlendiğimi düşünmeye başlamıştım. Paranoyak bir hal alan tavırlarım etrafımdakilerin de dikkatini çekmeye başlamış bu durum aklımdan şüphe etme boyutuna kadar gitmeye başlamıştı. Korkuyorum. Gerçekten. Sahibi olduğum ama hatırlamadığım şeylerin bedellerini omuzlarımda hissediyorum ve bunlara neden olan şeyleri bilmemek beni korkutuyor. Üstelik korktuğumu gece ter içinde bağırarak uyandığımda görebiliyorum. Korkmamı gerektirecek şeyler var ama ben ne olduklarını bilmiyorum. Sadece korkmam gerektiğini biliyorum. Ensemde bir nefes var sanki ve her adımımda beni takip ediyor. Geceleri korku içinde uyandığımda bile onun oradaki baskısını hissetmeye devam ediyorum. Hatta onu hissettiğimi kavradığımda rüya aklıma geliyor ve işte o an artık çok geç kalmış her şeyi unutmuş oluyorum. Beni ele geçiren şey ne bilmiyorum ama uyandığımda onu aklıma getirmeden rüyaya odaklanmam gerektiğini düşünüyorum ve bunu hiçbir zaman başaramadım. Denedim. Sayısız kere bu düşünceyi kafamda kendime tekrar ederek uyudum ama gecenin bir vakti korkuyla uyandığımda hissettiğim ve duyumsadığım ilk şey ensemdeki nefes olmaktan öteye gitmiyor. Sanki biri benimle yaşıyor. Biri benim ensemde uyuyor ve oradan hiç ayrılmıyor gibi.

Bedenimde baskısı olmadan nefesini hissettiğim bir şey var. Rüyalarımın önüne geçen ve her anımda benimle olmayı sürdüren bir şey...

Peki bu ne?


GERÇEK "BEN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin