Capitolul II

178 17 15
                                    

Scarlett pov:

-De ce?
El ezita sa raspunda, si nu, nu era plecat, il simteam in preajma mea. Am facut un pas inapoi, dar am simtit ca cineva imi respira in fata. Mam speriat, si miam ridicat incet privirea in sus. Am vazut o creatura inalta de cam 3 metri, fara fata, imbracat intr-un costum cu cravata rosie. Din spate ii atirnau niste tentacule.
Sa dat jos, sa ajunga la marimea mea. Sa "uitat" la mine..... idee nu am cum, pentru ca nu avea ochi. A mai spus ceva sub nasul lui. Sa ridicat, si a facut un semn cu mîna.
Din spate a sarit cineva la mine. Eu mam aplecat, ca sa nu ma prinda, ceea ce la facut pe acel cineva sa se rostogoleasca pe asfaltul rece.

-Reactie ai, te iau. A spus cel inalt.

-Adica "ma iai"??
Nu a raspuns, doar ma apucat cu un tentacul.
Din umbra au iesit 2 persoane. Primul, a fost cel care ma adus aici, doar ca avea o masca care reprezenta o fata trista, dar al doilea.....

-Plecām? A intrebat al doilea. Da! E el! E cel care a omorît-o pe doamna Angie! Vocea se combina perfect!

-Unde?! Am intrebat, speriata.
Din nou, tācere.
Am o groaza de intrebari, dar nu pot pune nici una.
Āla lung ma strins cu tentaculele, de parca voia sa ma omoare, dar nu.
A intrat in padurea din apropiere, si a mers impreuna cu cei doi baieti cam 5 minute.

Am ajuns la un conac inalt, si am intrat toti pe usa. Nu am reusit sa vad cine era acolo, ca ma aruncat asta lung intr-o camera amarita, totul facut din lemn. Doar patul avea o saltea veche si uzata. Dar, de trait se poate.
Mam apropiat de fereastra, si stau in tacere maxima. Nu ma deranjeaza nimeni. Pot sa stau, si sa ma gindesc la lucrurile care le-am facut inainte de asta. Oare trebuia atunci sa ies din casa?
Dintr-o data, sa deschis usa camerei.

-Dute la Slender, te asteapta. A spus cel cu masca trista, rezemat de usa, cu miinile incrucisate.

-Cine e "Slender"? Am intrebat. El nu mi-a raspuns, doar sa apropiat de mine, si ma tras de mîna. Eu nu am ripostat.

-Dute acolo. A spus el, aratindu-mi o usa neagra si inalta.

-B-bine.... Am spus eu nesigura.
Am intrat acolo, si lam gasit pe āla lung, adica "Slender".

-Asa, numele. Mi-a spus el rece.

-S-Scarlett.

-Vîrsta.

-16 a-ani.

-Clar. Merge si asa.

-Adica "merge"? Imi spune si mie cineva ce caut aici, cine sunteti, ce veti face cu mine?!

-Calmeaza-te si asculta.
In primul rind, uitā totul ce sa intimplat inainte. Acum nu mai ai rude, sau parinti. Acum esti pe cont propriu.
Intr-a doilea rind, baietii se vor prezenta. Si intr-a treilea rind, bun venit la noi.

-Nici nu am de gind sa ramin aici!

-Nu-mi pasā, o vei face.

-De ce eu?

-Prea multe intrebari. Masky, ia-o!! A strigat, si de dupa usa a intrat acel care a sarit atunci in spatele meu.
Ma tras dupa usa, si din spatele nostru a venit si cel cu fata trista.
Ma dus intr-o camera intunecata, si mica. A aprins lumina, si am vazut doar un dulap intr-o odaie de 10 metri patrati. El a deschis dulapul, unde erau zeci de cutite, si altfel de arme.

-Āsta e al tāu. A spus el, intinzindu-mi un cutit cam de 17 cm.
Eu la-m impins, si mam apropiat eu de acel dulap. Mam uitat un pic, si am gasit ceva ce ma interesat mai tare.
2 pusti mici, care sa le pot avea mereu la indemina. Linga ele mai erau niste manusi negre, de piele, fara degete.
Eu le-am imbracat, si am luat pustile. Le-am incarcat, si le-am indreptat spre dinsii. Ei sau uitat uimiti la mine, au ridicat miinile, si m-au lasat sa ies. Nu au spus nimic.
Eu am iesit din acea camera, am analizat un pic pustile.
Da....... Mai e ceva ce nu vam spus despre mine..... Pai, tatal meu facea contrabanda cu arme de acest tip..... Eu stiam de asta, dar incercam sa nu ii spun.

-Te grabesti undeva? Ma intrebat Slender.

-Da. Am spus si am indreptat pustile spre el.

-Trebuiai sa iei un cutit, stiai? Dar, cum vrei, va trebui sa te antrenezi mai mult.
Eu am tras o data, dar el a disparut, si glontele a nimerit in perete.

-Uite ca deja ma enervezi. A spus din alt colt al camerei.
Eu repede am facut doi pasi inapoi, si am incercat sa il gasesc.........

Meh, poate e interesant, poate nu..... Mam gindis sa fac cartea cu mai multa actiune. Ok, nu mai sunt autocritica. Imi plac capitolele care le fac....... ;_; ok, sunt la tara, e 6 februarie, ziua mea! Yeeey! In fine, scrieti cum e capitolul, si..... Cam atit. Bæ!

IlegalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum