Capitolul VII

81 13 2
                                    

Scarlett pov:

-A-adica "spînzurata"?

-Crezi ca conteaza?

-Adica ma pui intr-o camera unde o persoana si-a pus capat zilelor, si crezi ca pentru mine asta e un fleac?

A murmurat ceva in sinea lui. Se pare ca il framinta ceva, ce ar prefera sa tina in secret. Eu am incercat sa deslusesc macar un cuvint, dar am inteles doar "Sally". Oare acea Sally sa fie fata spinzurata? Nu e chiar clar.... Poate moartea ei la provocat sa fie atit de dur? Sentimentul imi e cunoscut.... Doar, cum am spus, dupa moartea mamei, tatal meu a inceput sa ma bruscheze si sa se comporte mai rece cu mine. Ma macina amintirile.... E ca un gol care nu mai poate fi umplut. Viata mea a trecut foarte incet, si chiar daca am incercat sa fiu pina acum pozitiva si cautam afectiune si dragoste din partea altor persoane,
Dar nu am de gind sa dorm intr-o camera unde a murit o persoana.

-Bine, nu te mai gindi la asta. Hai, pleaca, te asteapta Hoodie.
Acum ma macina doar gindul despre fata aia, asa ca nu m-am clintit din loc.

-Am spus, sa pleci!

-Explica-mi! Cine e ea?

-Te intereseaza mult?

-Da!

-Nu trebuie. Treci peste limitile tale, domnisoara! Nu crezi? Treba ta e sa faci ce spun eu!
Eu mam enervat, si am inteles ca nu mai are rost sa mai spun ceva, asa ca doar mi-am incrucisat miinile, si mam pornit zgomotos, spre usa.
Am verificat daca am pistoalele si grenadele la mine.
Pe coluar, l-am vazut pe cel cu masca trista, care mi-a spus sa il urmez.
Incercam sa ma mentin in spatele lui cit de cit, pentru ca are 1.93, respectiv si pasii ii sunt mai mari.
Am ajuns la o usa inalta, de piatra neagra, unde scria "antrenament".
Pai.... Era si de asteptat, nu?

Am intrat acolo.
Credeam ca vor fi arme, singe pe pereti, si altfel de chestii de astea, dar am stat un pic uluita cind am vazut doar o camera mare, intunecata cu citeva lumini care-i dadeau o atmosfera misterioasa....

Stiu ca e scurt, dar na! Ce ai sa-i faci daca scrii 3 carti deodata? Plus la asta, daca sunt cititori care nu au vizitat cartea "Prostii ala Creepypasta" (autoarea tot sunt eu) pai, puteti trage cu privirea pe acolo..... In fine... Lasati un comentariu, si bæ!!

IlegalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum