Capitolul VI

97 14 2
                                    

Scarlett pov:

Inainte drumul parea sa nu se mai termine.... Cadavre peste tot.... Nu ma simt in apele mele. Nu imi place senzatia asta! Dar, punindu-mi intrebarea "Am de ales?" imi dau seama ca nu.... Oi fi eu incapatinata, dar inteleg ca odata ce am venit aici, trebuie sa accept asta si sa ma supun. Ma sperie gindul āsta! Adica, cred ca libertatea cel mai mult conteaza. Supunerea e un semn de lasitate, dupa parerea mea. E ca o regula pentru mine. Eu nu sunt lasa, dar ma supun cuiva..... Incercind sa contrazic persoana caruia ma supun. E normal asa? Imi incalc propriile reguli! Ce poate insemna asta? Sunt o persoana iresponsabila, indiferenta uneori, si egoista, nu-i asa? Dar in schimb, imi pot face autocritica. Āsta e punctul meu forte. Nu multi oameni pot face asta..... Sa iti vezi propria fata din alt unghi..... Din oglinda, cum se spune. In fine.

Am ajuns de unde mam pornit, pe unde ma adus aici Slender, de unde sa inceput jocul meu in labirint.
Hoodie ma lasat prima sa ies, si apoi a inchis usa dupa noi.

-Ziua asta ti-o petreci in camera ta. Mai apoi, vei afla. Mi-a spus cu un ton grav, calm, incet si un pic dezinteresat.
Eu m-am avintat in camera mea, la etajul doi, si am incercat sa nu atrag atentia la cei care ma priveau.
In camera, pe pat am observat 2 stergare si ceva haine, liga care statea o curea unde imi pot pune pistoalele cu citeva grenade. Prima ce mam gindit era "De unde?". Ma apucat rîsul.
Dupa 2 minute am plecat in baie, care printr-o minute e intr-o stare mai buna ca camera, si am inceput sa ma spal.
Am facut un dus rapid, si am luat hainele de pe pat, mai degraba, un tricou alb-bej, care imi lasa abdomenul gol, o pereche de blugi negri, intinsi pe piele, si niste tenisi negri cu platforma.
Ce sa zic? Sunt multumita.

Ma gindesc, ce pot sa fac singura in camera? Sau ar trebui sa ma duc la parter sa ma cunosc cu ceilalti? Nu cred, pentru ca as da un semn de curiozitate, dar scopul meu e sa fiu cit mai indeferenta, ca sa nu arat lasitatea. Mai putine stii, mai bine dormi, spunea unul.
Deci, ramine intrebarea, ce pot sa fac?

Am inceput sa umblu prin camera in cercuri, si sa evaluez ordinea evenimentelor intimplate pina acum. Am stat asa, pina am observat in sfirsit vazut raftul unde erau frumos aranjate citeva carti.
Am tras de una, mai prafuita, si am apucat sa citesc.
E ca un jurnal a unei persoane, unde isi scrie toate regretele, momentele triste si unele vesele..... Am observat putine momente triste, chiar prea putine.....
Dintr-o data, afara a inceput sa bata vintul tare, si ramurile unui copac a batut in fereastra mea. Mam ingrozit foarte mult. Chiar am scos si un tipat.
Mam intors la acel jurnal, si nici nu mi-am data seama cum au trecut 3 ore.
Am adormit repede pe patul tare, pentru ca eram obosita....


A doua zi am fost sculata de Slender care a strigat la mine.

-Înca dormi?! La ora asta trebuie sa fii deja gata!!  A strigat, dar a incatat cind a vazut cartea care am scos-o de sub perna.

-De unde o ai?  Ma intrebat, si mi-a smuls-o din mîna.

-Am gasit-o pe raft, dar ce? Am facut o fata confuzā.

-E al unei fete.....  A spus, cu o durere care incerca sa o acopere cu dezinteres, dar nu ii reusea.

-Si ce? Am intrebat incercind sa ajung la raspuns.

-Fata care a scris jurnalul care l-ai citit sa spînzurat in camera asta, in acel colt.....

Uh.... Da.... Sfirsitul capitolului e cam infricosator, stiu.... Pina si pe mine ma ingrozit! Doamne, uneori sunt asa de.... In fine, ai inteles tu. La poza de.la media sunt eu.... In avion oarecum.... Nu se potriveste cu capitolul, stiu, dar mi-am spus ca vreau ca toate capitolele sa aiba cite ceva la media, si toate pozele care urmau sa le pun in capitole au fost sterse pentru ca mama mi-a controlat telefonul......
Asa, sunt la tara, si nu pot posta ca net-ul nu merge! No wi-fi = no life..... Cred ca stiti! In fine, stau acum cu castile si ascult "E.T." de stiti voi cine. Ok, am mai vrut sa spun ceva, dar am uitat..... A, sunt racita, si iubesc sa beau ceai cu înghetata. Stiu, sunt un copil straniu..... Poti sa te rîzi de mine..... Nu am nimic impotriva.... Ok, mai vreau sa spun ceva: Atentie! Sa nu va uitati nici o data la "Suicide Mouse" sau "Crooked Man" daca o faceti, sa stiti ca va puneti viata in pericol. Sper ca nu v-am tentat. A, si ultimul lucru, pentru cei care au vazut "Corpse Party: Tortured Souls" pai, am facut cu BFF-ul meu si doi bajeti, ritualul "Sachiko ever after charm"!! Haha! Daca se intimpla sa nimerim pe lumea cealalta, pai.... Sa stiti ca va multumesc ca ati fost cu mine pina acum.... Heh... A fost sarcazm... :D.
.. Bæ

IlegalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum