Capitolul VIII

113 13 4
                                    

Scarlett pov:

Am explorat camera cam 5 minute, dupa care m-am pozitionat in centru. Am simtit cum ma patrunde un fior rece. Hoodie sa apropiat de mine, si a inceput sa ma examineze cu privirea. De la ochi, la buze, dupa care la git, la piept, la abdomen, si pina la urma, termina cu picioarele mele lungi. Se uita de zici ca ma dezbraca virtual.
A mai facut un pas spre mine, dar eu am verificat daca am pistoalele la mine.
Mîna a inceput sa imi tremure cind a investigat tot buzunarul si nu a dat de nici o arma.
Am facut un pas inapoi, dar el insista sa ramin pe loc.
Am incremenit. A ramas doar un metru distanta dintre noi.
El mi-a intins o teava lunga de cam 63 cm, cu un cirlig la capat.
Doamne..... Degeaba m-am panicat.

-La inceput, cu āsta, dupa care trecem la tactici de lupta, si tot asa. A incercat sa imi spuna cu o calmitate asprā, dar tot odata parînd mai nerabdator.

-Bine.... Am murmurat eu.
El sa pozitionat in fata mea, si mi-a aratat citeva miscari. Eu am incercat sa le repet, dar nu mi se primea prea bine.

Prima a fost o lovitura simpla cu acea "teavā" dupa care urmau lucruri din ce in ce mai complexe. E destul de greu, pentru ca muschii imi sunt inca nu atit de bine dezvoltati, si arma pe care o folosesc se pare a fi una mai grea.....
M-am lovit de citeva ori din greseala, si chiar daca simteam durere, nu simteam. Ma concentram prea tare la miscari.... Nu vreau sa ma fac de rusine cātre ei.... Vreau sa creada ca au ales persoana potrivita luîndu-ma pe mine.

Hoodie pov:

Se vede pe fata ei tot ce simte, chiar daca incearca sa isi ascunda emotiile. Toti am observat asta.
Dar, se descurca bine, si cu incetul se deprinde cu gindul ca va trebui sa traiasca aici.

Azi la antrenament si-a dat tot sufletul ca sa imi repete miscarile.... Asta inca nu e nimic, ea inca nu stie cit va trebui sa munceasca sa ajunga la rezultat.... Sa ajunga respectata.... Sa ajunga un proxy.


olololololololololololololololololololololo
Iaca si capitolul a venit.
Ma duc înapoi in lumea reala.... Urati-mi succes, pandicorni-unicorni....

Ba, nu stiu daca va intereseaza, dar pentru mine conteaza mult ca sunteti 113 care ma urmaresc..... Asta inseamna mult pentru mine....

In fine. Scuzati-mi greselile gramaticale, ca tastatura mii debilā. Bæ

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

IlegalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum