Capitolul IV

126 19 11
                                    

Scarlett pov:

L-am impuscat drept in cap. El a reusit sa scoata doar un "Gaaah!". A murit. Ma simt mindra de ceea ce am facut.... Nu stiu de ce! Doamne!! Nu mai sunt eu! Scarlett nu omoara! În ce ma transform?!!
Am luat corpul acelui om, si am bagat mîna in locul unde a intrat glontele, si l-am scos. M-am uitat la el, si am spus in gind "Scuze...".
Am fugit din acel loc cit mai repede, si mam indreptat spre iesire. Labirintele erau incurcate, se pare ca mam ratacit!!
Pe drum am gasit un om speriat, si am incercat sa ma abtin sa ii fac vreun rau.
Acel om avea singe pe fata, si parea socat de aparitia mea. A sovait putin, si ma intrebat:

-T-te-ai p-pier-rd-dut s-si t-tu? Cu glasul tremurind.

-Nu, sau da..... Nu stiu.... Am spus uitindu-ma in pamint.
El a observat pustile mele, dar incerca sa se abtina sa se uite la ele. Eu le-am ascuns definitiv, si m-am apropiat de el.

-Hai. I-am spus rece. Eu nu a pus intrebari stupide gen "Unde", "De ce", doar ma urmat.
Am mers 10 minute doar, ca stomacul meu a inceput sa chioraie. Demult nu am mai mincat ceva.....

-Î-îti es-ste f-foam-me? Ma intreaba inca paralizat.

-Pai, da..... Am spus cu o voce surizind.
El a incercat sa traga cu privirea la armele mele, daca nu le scot. Era speriat la culme, si era capabil de mult mai multe decit sa se bilbie in vorbire.

-Esti bine? L-am intrebat eu, incercind sa inveselesc atmosfera.

-C-cr-red c-a d-da.... Mi-a raspuns tinind o oarecare distanta dintre noi.
Poate trebuie sa tac? Nu stiu! Cum trebuie sa reactionez?

-Bine.... Cum te numesti? L-am intrebat din nou.

-S-sun-nt M-Mark Whit-te. A spus de doua ori mai speriat ca inainte.

-Eu sunt Scarlett. Am zis usor, fara sa imi pun privirea pe el.
Mergeam inainte, pe unde credeam ca e mai bine, dar am ajuns intr-o fundatura. Am vazut din nou acei doi ochi, albastri, care ma impuneau sa ii urmaresc.
Cum oare pot rezista tentatiei? Poate ca se intimpla a doua oara?

-S-sa i-int-timpl-lat c-ceva, S-Sc-carle-tt....? A spus Mark la un pas sa plinga.

-Nu, se pare ca am avut halucinatii, tot ok. I-am raspuns cu un ton linistit. -Hai sa ne intoarcem.... Am mai adaugat. El a dat din cap in semn de "Da". Ne-am intors cu spatele, dar la prima rascruce ne-a asteptat despartirea.
El a fost luat de 2 tentacule, si dus undeva unde il asteapta moartea. Pe mine m-a lasat acolo. Am ramas pe loc cam 5 minute, sau chiar mai putin, si dupa asta, sa apropiat cineva de mine.

-Haide, Scarlett.
A spus cel cu masca trista.

-Unde? Eu stau aici!
Am raspuns.

-Sau vine Slender.....

-Nu, merci. Am spus, si mam pornit inainte. Am facut 5 pasi, si mam impiedicat de o piatra. Am cazut, si el mi-a intins miina sa ma ajute.

-Pot si singura! Am spus un pic rusinata. Dupa citeva secunde sa auzit un strigat cumplit din departare..... Era Mark.... Precis... Dar nu mai conteaza.....
Am oftat o data, si mam uitat inapoi.

-Ce e, Scarlett? Ma intrebat cu un ton ingrijorator, ceea ce e pentru el obisnuit.

-Nimic.... Em... Am zis asteptind de la el o oarecare reactie.

-Hoodie.
Wow! Nu m-am asteptat sa intelega de ce m-am oprit.

-Ai un nume ciudat.

-Stiu..... Nici mie nu imi place..... Dar, ma multumesc cu ce am. A spus, si mi-am lasat ochii in pamint. Mam pornit cu pas incet in spatele lui.......

E nasol capitolul :<. Stiu, ai nu ma injurati va rog..... La fel, stiu ca postez rar, si chestii, dar chiar nu am timp!! Ma uit la Corpse Party, citesc Divergent, beau lapte cald, desenez, imi mingii pisica..... Ce poate fi mai bine? :3.
Wow, wattpadul are o actualizare, pot pune poze la capitole! Supeeer~! Dintr-o parte arat asa de parca am vazut pentru prima oara un telefon, nu-i asa? Heh... Ok, in fine. Rubrica: Scriitoare Perfecte:

AllySadness (badass Illuminati)
AndreeaVictoria5 (kind and sweet!)
AnonimaF69 (fumata 24/24 din cîte stiu)
Chocholate_lover (My BFF with curly hair)
DarkAngel934 (The best zodiac book)
Delia___ (Suicide expert I guess)
LucriSaphi (astept volumul 2)
Madalina23Z (Cute and Bad)
pisicilesuntsemafor (Asta m-o rupt)
PizzaLover999 (Second sis... You know why)
PrettyBlackLife (CORPSE PARTYYYYY)
XCalypsoX (La asta nu am comentarii)

Cam atit..... Scrieti cum vi se pare capitolul, si va Pwp!!!!

IlegalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum