KARAR

29 5 4
                                    

Multimedya: Eylül(hastanede defne ile cekilmis olan bir fotografı )

Arkadaşlar hikayeye sağlık sorunlarından dolayı biraz ara vermiştim. İnsallah bundan sonra yayınlamaya devam ediceğim. Bu arada beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

---------------------------------------

EGEMEN'DEN

Eylülü yere çökmüş bir şekilde ağlıyordu. Onun bu halini görünce, kendime daha da çok kızdım. Bu hale düşmesinin sebebi bendim, ne de olsa. Ama onu bu durumdan kurtaracak olan kişi de bendim. Bir süre olanları izledim. Eylülün başına silah dayamış bir adam konusmaya başladı.

-'' Aslında seni öldürmek işime gelirdi ama ölün, bi işe yaramaz. Bu yüzden, daha güzel bir pilanın var. Azadla evleneceksin" diyordu. Sanırsam babasıydı. Artık nasıl bir babaysa, bir an kendi babam geldi aklıma, bu yaşıma kadar bana hep destek olan babam. Bir de karşımdaki insana bakıyorum, baba demeye bin şahit ister. İnsan hiç evladına silah doğrultabilir mi?.

Eylül-" Aslaaa! Ölürümde evlenmemm" dediğinde onun ne kadar inatçı ve azimli biri olduğunu gördüm. Başına bunca gelen olaydan sonra bile yenilmiyor, Dik duruyordu. Bu beni biraz gülümsetse de, bakışlarımı onlardan ayırmadım. Beni hala görmüyorlardı.

Babası-" Demek ölürsünde evlenmezsin ha " diyerek silahı eylülün başına daha yaklaştırdı.

Eylül-" Bırak beniiii" diye bağırınca daha fazla dayanamadım. İstanbuldan gelirken yanıma ' ne olur ne olmaz' diye silahımıda getirmiştim. Silahı belimden çıkarıp, eylülün babasına doğrulttum.

-" Eylülü bırak" dediğimde hepsi bir anda bana döndü.

Eylül-" Egemen" diyerek şaşkınca bana bakınca. Onun canının yanmaması için, silahı babasına doğru tutarak, yanlarına ilerledim. Babası şaşkınlık icinde bana bakıyodu.

Babası-" Sen kimsin?" dediğinde  silahı daha sıkı kavradım.

-" Kim olduğumu nasıl bilmezsin. Şimdi eylülü bırak, yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim." dediğimde eylülün babası sesli bir kahkaha attı.

Babası-" Sen şu istanbuldaki otelde eylülle gördüğümüz gençsin" bunu söylerken bile alay ediyodu. Pislik herif

-" Bak kim olduğumu biliyormuşsun. Şimdi sana gerçekleri söylesemde inanmayacaksın. O yüzden son defa söylüyorum. Eylülü bırak. Yalnız konuşalım. Ben ne gerikiyorsa yapıcam"

Babası-" Ne gerikiyorsa mı? Yani eylülle evlenecek bile olsan mı?" bunu diyeceğini biliyordum. Benimde onu kurtarmaktaki niyetim buydu.

-" Evet. O yüzden buraya geldim. Buraya gelmekte ki asıl amacımda buydu." dediğim sırada eylül şaşkınlıkla bana bakıyordu. Sanırım bunu benden beklemiyordu.

Eylül-" Egemen böyle birşey yapma" dediği sırada arkamdan sesler gelmişti. Arkama döndüğümde adının baran olduğunu öğrendiğin genç ve bizimkileri gördüm. Hepsi elimdeki silaha bakıyordu. Onları umursamadan eylülün babasına yaklaşarak

-" İlk olarak tanışalım. Ben Egemen ATEŞ. Mimarım ve  İstanbulda ATEŞ Holdingin sahibiyim." dediğimde eylülün babası başını salladı. Aklındakini az çok tahmin ediyordum. Onun gibi birisinin neyi istiyeceğini tahmin etmek zor değildi.

Babası-" Ben de eylülün ba-ba-sı Hasan" babası kelimesinin üstünü vurgulayarak söylemişti. Sanki babası değilde, mecbur olduğu için söylüyormuş gibi. Nasıl olsa bunu daha sonra öğrenecektim. Ama ilk olarak eylülü buradan kurtarmam gerekiyordu.

AŞKA YENİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin