2Bölüm

156 10 0
                                    

Selinden

Sınıfa çıktığımda ali arkadaşlarıyla her zamanki sırasına oturmuş konuşuyorlardı.
Ali biranda kalkarak benim sırama gelip oturmak istedi bende hemen kabul ettim. yani sonuçta 2 yıldır aliye aşığım.
Sonra elini uzatarak "ben ali" dedi bende elimi uzattım ve elini sıkarak "bende selin" dedim o da " memnun oldum "diyerek karşılık verdi. O sırada öğretmen sınıfa girdi. ve ders işlemeye başladı.
Ders işlerken biranda Alinin elini bacagimda hissettim. Ali benim bacagimi okşayarak seni çıkışta bekliyor olacağım dedi. O sırada tenefüs zili çaldı ve ali dışarı cıktı.
Okul bittiğinde Alinin yanına gittim o da benim kolumdan tutarak okulun bodrum katı yani onların yerine indirdi.
Sonra beni bir anda duvara yaslayarak öpmeye başladı. Ben o anın şokuyla karşılık veremedim.2 yıl sonunda o durakların tadını tadabilmistim sonuda sonra ali geri çekilerek " Ben sana uzun süredir aşığım " dedi. Ben de " bende sana uzun süredir aşığım " diyerek onun dudaklarına yapıştım. Ali hemen karşılık verdi.
Sonra elleri belimden bacaklarima kaydi ve bacaklarimi oksamaya basladı . Bir süre sonra nefes almak için geri çekildik o sırada ali " kızım sen salak mısın seni daha bugün görüyorum sana nasıl uzun süredir aşık oliyim " dedi.
Ben dona kalmıştım içimde birşeyler kırılıp dökülmüştü o kadar kötüydüm ki biri bana deyse ağlayacak gibiydim hemen kendimi toparlayarak aliye tokat attım ve ona " ama ben sana 2 yıldan beri aşığım sen beni nasıl kandırırsın nasıl benim duygularimla oynarsın yaa ama hata bende ben de salak gibi sana inandım sen beni daha önceden hiç fark etmedin bile " diyerek oradan koşarak uzaklaştım.

Aliden

Emre ve savaşın ısrarlarıyla selini alıp bizim yerimize indirdim onu indirmeden önce gizli bir kamera koyarak oraya sakladım ve selini direk kameranın görebileceği şekilde tam karşı duvara alarak öpmeye başladım. Şokun etkisiyle karşılık vermedi tabi neyse geri çekilerek " ben sana uzun süreden beri aşığım " dedim. O da bir anda " bende sana uzun süreden beri aşığım " diyerek benim dudaklarima yapıştı. Bende oyun amaçlı karşılık verdim.
Madem oyun oynuyordum dur biraz eyleniyim diyerek ellerimi bacaklarından asağıya indirdim ve bacaklarını oksamaya başladım. Sonra geri çekilerek ona bunun oyun olduğunu söyledim bir süre sessiz kaldıktan sonra tokat atarak bildiğin aşk itirafı yaptı ve koşarak uzaklaştı. Ben bana aşık olduğunu bilmiyordum bir an hata mı yaptım dedim ama hemen kendimi toparlayarak kamerayı kapatıp önceki yerleri ve tokat yerini kestikten sonra savaş ve emrenin yanına gittim.
" alın izleyin " deyip onlara verdim ve izlediler sonra yanlız kızı iyi öpmüşsün diyerek devam ettirdiler bende "yani biraz eyleniyim dedim.O kadar kızı öpüyorum " dedim. Sonra da " yalnız kız bana 2 yıldan beri asikmiş. " diyerek devam ettirdim.
Savaşta "kıza yazık oldu desene ya "  dedi.

Ölüm meleği (Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin