4.Bölüm

140 14 6
                                    

Aliden

Yine alarmın sesiyle uyandım. Canım yataktan kalkmak istemiyordu ama okula gitmek zorundaydım. Rutin işlerimi yaptıktan sonra kahvaltı yapıp evden çıktım.
Acaba seline noldu ben videoyu tüm okula gösterip onu rezil ettikten sonra bir haftadır okula gelmiyor. Kim bilir napiyor neyse ya banane canım ondan.
Ben bunları düşünürken okula varmıştım bile arabamı okula havalı bir şekilde park ettikten sonra havalı bir giriş yaptım sonuçta ben Ali MERTOGLU'ydum.

Selinden

Sabah alarm sesiyle kalktıktan sonra rutin işlerimi yaptım. Hemen odama gidip kendime mini etek üzerine de beyaz bir bluz giyindim. Ve kombinimi daha da güzelleştirmek için ceket alarak kombinimi tamamladım. Mutfağa inerek kahvaltımı da yaptıktan sonra hazırdım.
Işte şimdi herkes benim kim oldugumu görecek bunu onlar istedi. Beni onlar bu hale getirdi. Bundan sonra hiç kimseye acımak yok !!!!!!
Beyaz spor arabama binerek okula doğru sürdüm. Okula geldiğimde herkes bana bakıyordu. Demekki oldukça havalı bir giriş yapmışım. Arabama otoparka park ederek arabadan ilk ayağımı sonrada aşağıdan başlayarak tüm vicudumu çıkardım. Artık tamamiyle tüm okula kız- erkek dair bana bakıyordu. Bahçeden okula doğru yavaş ve etkileyici bir şekilde okula doğru gittim.
Kısa bir süre için gözlerimi etrafta gezdirdigimde erkeklerin ağzı açık kalmıştı. kızlar ise sinirden deliye dönüyordu. Bu iş cok eylenceli olacak. Müdürün odasına giderek okul kaydımı yaptırdım. Ve sinifima doğru yürümeye başladım.

Aliden

Bugün okula yeni bir kız gelmişti. Kız gerçekten çok mu çok güzeldi. O okula havalı bir şekilde girdiğinden beri herkes onu konuşuyordu. Yok yok kesinlikle benimle çıkmalı kız daha hiç biriyle tanışmadan popi oldu. Sonra emre ve savaşla beraber sınıfa çıktık. Kız inşallah bizim sınıftadır. Emre " knk okula yeni gelen kız nasıl ya taş maşallah bizim tüm okuldaki kızlardan daha güzel " dedi. Bende hemen " hiç öyle deme knk o kız benim " dedim. Savaşta zaten hoşlanmamıştı sanırım. Biz konuşurken hoca sınıfa girdi. Biraz sonra yeni kız bizim sınıfa girdi. Hoca hemen atıldı.
H: sen yenisin galiba
X: evet hocam ben yeni geldim.
H: a öyle mi ne güzel ismin ne ?
X: ben Selin YILMAZ tek yaşıyorum. Oldukça zenginim.
Dedi. Güzel ismi selinmis ama bir an diğer selin geldi aklıma. Ben bu kızla ne yapıp sevgili olmam lazım. Off kız taş ya.....

Ölüm meleği (Alsel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin