11. Nemilé překvapení 1/2

352 42 1
                                    

Klušeme relativně dlouho, možná hodinu, možná dvě. Brzy přestane pršet a místo toho sněží. Už jsme asi v polovině jedné z nejvyšších hor a narážíme na obrovskou jeskyni. Vchod je opět dobře maskovaný. Zabydlíme se a něco sníme. Trávu teď dát koním nemůžeme a tak každému dáme pár jablek. Potom se začíná stmívat a já s Zoe si přes kombinézky oblékáme ještě zateplené rajtky. Kyle má jen svůj vlastní ulovený svetr.
Když je téměř tma, slyšíme hymnu kapitolu a tak vykoukneme ven z jeskyně. Dnes jsem slyšela dva výstřely. Jeden nás ráno probudil a ten druhý nás vyhnal z našeho prvního úkrytu. Způsobili ho totiž profíci. Nemýlím se. Zemřeli dva koně... Jeden z 8. kraje, strakáč Berry a druhý z 10. kraje a to fjord Vexx. Pokud se nemýlím, z desítky už nežije nikdo...
Uléháme ke spánku. Zoe a Rybka vedle sebe, Diablo u stěny jeskyně a já se opírám o Corďu a u toho mě objímá Kyle. Usínám rychle. Opět se mi zdají sladké sny. Probouzí mě Kyle. ,,Jenn, lásko vztávej!" šeptá naléhavě. ,,Eh, co se děje" vydoluju ze sebe a protřu si oči. ,,Vetřelci" řekne jen Kyle a já jsem v mžiku na nohách. Potichu vzbudím celou jeskyni a raději nám sbalím batohy.
Všichni se podíváme ven z jeskyně. Je kolem tří hodin ráno. Je strašná zima. Všude je plno sněhu. A přímo před naší jeskyní leží několik těl. Jsou to těla čtyř koní. Poznávám je. Jsou to oba plaváci ze čtyřky, jeden hnědák z pětky a oba haflingové z devítky. ,,Pane bože" vydere se mi z úst. Slyším zmatené dýchání. Zoe má srdce skoro až v krku. Padá na zem. Nejspíše omdlela.
Odnášíme ji zpět do jeskyně a snažíme se o spánek. Kyle drží stráž. Ráno se pomalu probouzím. Kyle leží u vchodu a na čele má velkou bouli. Otočím se na Zoe. Zaječím, když ji uvidím. ,,Zooooeee!!!" Začnu brečet jako malé dítě. Kleknu si k jejímu vykuchanému tělu a začnu s ní třást. ,,Zooee!!" Hladím ji po vlasech a slzy mi tečou po tvářích. ,,Zoe" Raději jí zavřu oči a přikryju ji dekou.
Zvednu levou ruku, pokrčím palec a malíček potom ruku zvednu směrem k nebi. Viděla jsem jak tohle dělali ve dvanáctém, když Zoe vybrali. Jsem si jistá, že teď kompletně všechny kamery zaostřují na mě. Zašeptám něco ve smyslu, že svět prostě není fér.
Rozhlédnu se po jeskyni. Corísek je v pořádku. Určitě jsem ho vzbudila. Teď na mě kouká a nejspíše stojí o vysvětlení. ,,To nic" řeknu mu do ucha klidným hlasem.
Rybeana zmizela. V jeskyni není. Proč by někdo zabil Zoe a potom jí odvedl koně? To je divné. Diablo je taky v pořádku. A Kyle... ,,Kyle!!!" zaječím. Vzpomenu si na něj až teď. To byla chyba. Zřejmě jsem se prozradila. Mám být zamilovaná...
Kleknu si k němu. Z batohu vytáhnu téměř zamrzlou láhev vody a umyju Kyleovi čelo. Nahmatám mu puls. Žije... Potom co ho umyju pomalu otevírá oči. Já ho obejmu a on mě políbí.

Pohled Kyleho
Otevřu oči. Vidím Jenn. Jenn je v pořádku. Ahhh, bolí mě hlava! Zvednu se do sedu a políbím Jenn. Zřejmě to uklidnilo nejen mě ale i ji. Ale... Chudinka. Nejspíš právě zjistila, co se stalo. Musím jí to nějak vysvětlit. Jak jsem jí to jen mohl udělat? Nedokázal jsem ovládnout sílu a ochránit ji. Jak jsem jí to jen mohl udělat? Jsem debil!

(561)

12. Horse Hunger Games || THG FF || ✖️Kde žijí příběhy. Začni objevovat