SABAH
Hilmi'nin evine geldik. Artık aşk hayatım sona ermişti. Sadece kendimi işime verecek, okul hayatım boyunca emeklerimin sonucunda mezun olduğum doktorluğa odaklanacaktım. Kahvaltımızı ettik. Tam bir şey yemediğim daha doğrusu canım istemediği için yemediğim kahvaltıyı Hilmi ile birlikte kaldırdık.
Son tatil günümü iyi değerlendirmek istiyordum fakat eski sevgilimin en yakın arkadaşıyla neler yapabileceğim konusunda pek bir fikrim yoktu.
...
Hilmi'nin nerede olduğunu anlamak için o mükkemmel sesimle ona seslendim. Tüm odalara baktım. Onu bulamayınca ürkek hareketlerle tekrar salona doğru ilerledim.Karnımın içinde olan ve dakikalardır davuluna tekme atan davulcu uyanınca mutfağa gitme gereksinimi duydum. Üzerinde bir sürü magnet olan buz dolabını sonuna kadar açıp içine baktım. İçerisinde Murat için aldığım bazı kahvaltılıklar vardı. Hilmi'ye getirmiştim. Onun dışında da genellikle abur cubur ya da atıştırmalık şeyler vardı.
Küçük bir ekmeğin içine peynir tıkıştırdım. Tabağa koydum ve salona götürdüm. Televizyonun karşındaki koltuğa bağdaş kurarak oturdum. Tam elimdeki ekmeği ağzıma atacakken bir ses buna engel oldu.
"Aya baktım seni gördüm, sana baktım ayı gördüm. Sen benim karanlık gecelerimin AYISIN AYI"
Ekmeği ağzıma attıktan sonra ilk Hilmi bana iltifat etti diye gülümseyecekken söylediği cümleyi aklımdan tekrar geçirdiğimde bana, bu güzelliğe, ayı demişti. Sen misin lan bana ayı diyen.
Ağzımdaki lokmayı türlü zorluklara karşın yuttum. İlk işim Hilmi'ye ölümcül bakışlarımı fırlattım.
"Tamam tamam zaten bir lokma yiyecektim boğazıma dizdin."
"Tamam doktor hanım sinirlenme. Ne hazırlayayım?"
"Aslında ben yani şey... Iıı"
"Dışarıda yemek istiyorsun" İçimi okuyordu. Bu konuda gerçekten profesyoneldi. Yüzüne şaşkınlıktan bakakaldığımda "Tamam o zaman hazırlan da Burger King'e gidelim."
"Ayy yaşasın hamburger" dedim. Hamburgeri uzun zamandır yemiyordum. İçindeki ketçap, mayonez ve güzeller güzeli ekmeği. Çok mutlu olmuştum bu yüzden Hilmi'nin boynuna atladım. "Teşekkür ederim""Bu kadar sevineceğini bilseydim önceden söylerdim."
"Hamburgerler çoook güzeller. Çoook güzeller hamburgerler. Güzeller hamburgerler çoook."
"Tamam Serenay hadi hazırlan da gidelim çoook güzel olan hamburgerlere" Hızlıca yerimden fırlayıp bana ayrılan odaya girdim. Arkamdan gülümsediğini hissedebiliyordum.
Bavulumu daha boşaltmamıştım. O yüzden koca bavulun fermuarını açıp içinden kollarında yırtıklar olan bordo kazağımı ve siyah pantalonumu çıkardım. (laureldaphne1 hatırlarsın)
Giyinip saçımı açtım. Biraz şekil verdikten sonra odamdan çıktım. Hilmi de hazırlanmış kapının önünde beni bekliyordu. Ayakkabılarımı giydiğimde kapıyı kapatıp evden çıktık.
..."Serenay ne istersin?"
"Ben ciğer alırım valla bi de ayran"
"Ben de ciğer ve ayran istiyorum."
Garson siparişi aldı ve ağır hareketlerle yanımızdan ayrıldı.
Hadi şu olayı bir başa saralım. Burger King'e gelmiştik.
"Ben wooper istiyorum."
"Ben de wooper alayım o zaman"
"Bize iki tane wooper menü olsun yanına da bir ice tea limon bi de kola" dedi Hilmicem. Aferin çocuğuma. Ne içeceğimi de ezberlemiş.
Siparişimizi de aldıktan sonra tepsilerle boş olan bir masaya oturduk. Şaçmalamayın tabi ki masaya oturmadık sandalyeye oturduk. Vurmayın!!!
Hamburgerlerimiz bittiğinde Hilmi ile birlikte birbirimize saçma sapan bakışlar atıyorduk.
"Ya Serenay ben doymadım."
"Bir şey diyim mi? Ben de doymadım."
"Hadi gel de etçiye filan gidelim. Orada ciğer, köfte, tavuk, kuzu, dana filan bayağı şey var."
"Olur" dedim ve koşma yarışı yaparak arabaya yöneldik. Hedefimiz Etçi!!
Arabadan inip etçinin olduğu yere gittik. İçeriye girmeden bile buram buram et kokuyordu. Bu da midemdeki gurultuları arttırıyordu.
"Serenay ne istersin?"
"Ben ciğer alırım valla bi de ayran"
"Ben de ciğer ve ayran istiyorum."
Garson siparişi aldı ve ağır hareketlerle yanımızdan ayrıldı.
Ben de aç gözlerle garsonun ciğerleri getirmesini bekliyordum.
Ciğerlerimizi yedikten sonra Hilmi'nin bugün bana söylediği sözü hatırladım.
"Aya baktım seni gördüm, sana baktım ayı gördüm. Sen benim karanlık gecelerimin AYISIN AYI" Hilmi galiba haklıydı. Ben doymak bilmeyen bir ayıydım (!)
---------------------6.Bölüm--------------------
Biraz kısa oldu ama okul açılacak diye düşünmekten bir şey yazamadım. Yarın da zaten yazamam. Okul başladığında da cuma günü orta uzunlukta bölümler gelecek. Ama vote ve yorum az gelirse bir hafta sonra yayınlarım. Katı kurallı yazar filan sjsjsj. Vote ve yorum atın uleyn. Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayallerin Gölgesinde
Fanfiction"Neden çağırdın beni buraya?" "Sen dememiş miydin ağrın olduğunda ara diye. Aradım işte kalbim ağrıyor anlasana. Seni onunla görünce kalbim ağrıyor. Muayene eder misin,doktor hanım?" YİNE BİR HİLSER HİKAYESİ...