Bir insan nasıl olurda kalbini verdiği adamla karşı karşıya kalır? Nasıl onun canını yakmak için planlar yapar? Bir de sevdiğinin ondan haberi varsa...
2 gün geçmişti o mesajın üzerinden ve ben hâlâ kara kara Rüzgar'ı düşünmekten ikinci bir plan bile yapamamıştım. Beynim "mantığımla hareket etmemi" kulaklarımda bas bas bağırırken,kalbim ise "bırak bu oyunu sevdiğin adamın yanında ol" diyordu "sana acı çektirenlere ise onları unutarak al intikamını" diye de ekliyordu.
Ama beynim sanki sol omzumda ki kırmızı boynuzlu bir şeytanmışçasına "bu işi artık bırakma şansın yok "diyerek kalbimde sağ omuzumdaki beyaz kanatlı meleğimin yeşerttiği ümit filizimi yok etmeye yetmişti.
Aşk? Aşk bana göre değildi. Asla değildi. Ben böyle değildim... Ben asla kalbimi dinlemezdim.
Anlamıyorum hangi ara sızmıştı kalbime de tahtına kurulmuştu zalimin oğlu?
Düşüncelerimden birinin omzumu dürtmesiyle uzaklaştım. İhtiyacım da vardı zaten. Beni dürten kişiye baktım. ERK...
" Sen bu değilsin"dedi her zamanki gibi haklıydı.. Beni tek hareketimle anlayan tek adam. Ah be kalbim nolurduki ona açsaydın kapılarını.. Şimdi üzülürmüydün bu kadar?"Evet değilim, değiştim ama bunu ben istemedim" dedim çaresizce ilk defa utandım kendimden,çaresiz olmaktan
Erk önümde diz çöküp ellerini dizlerime koydu ve bana baktı gözlerinde farklı bir şeyler vardı ama çözemeyecek kadar yorgundu beynim..
"Zeynep"dedi merak dolu bir sesle"Efendim?" dedim aynı tonda
"Eski hâline dönebilirsin yardım ederim..ederiz sen bir oyuna başladın ama sen daha yaralarını sarmadın ki bu oyunda açılacak yaralarla başa çıkasın" vay ve kurduğu en uzun cümle
"Napıcaksın?" dedim umutsuz vakaymışım gibi alaya aldım kendimi
"Yapma! Acıma kendine sakın!" dedi az önceki ikna etmek için kullandığı yumuşak sesinin aksine sert bir tonda
"Başka ne yapayım? Erk yardım et ben bu değilim! Lanet olsun ki ben bu değilim ben...ben sevmem..Sevemem" ağlicaktım artık
"Gidelim buralardan hepimiz 1 yıl sadece hem önümüzdeki yıl Ahmet Umal'ın her sene düzenlediği vakıf davetine kadar uzaklaşırız buralardan"
"Bilmiyorum Erk işe yarar mı?"
"Yarar ne demişler gözden uzak olan gönülden de uzak olur!"
⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫
Erk'in fikrimi herkes kabul etmişti. Benim dışımda sanırım?Bilemiyorum, evet içimdeki acıları dindirmek için iyi bir fikir peki kalbim için nolacaktı?
Aklımda bir sürü soru işaretleriyle bende kabul etmiştim...
1 yıl sonra Rüzgar'dan
Adama son yumruğumu da vurduktan sonra geri çekildim. Karşımdaki adama baktığımda çoktan bayılmıştı bile.. Bu görüntü yüzümde piskopatça bir gülümsemeye neden oldu. Arkamı dönüp bu kan kokusu dolmuş mekandan çıktım. Temiz hava ciğerlerimi yakmıştı. Ama umursamadım bedenimi , beni yakan daha büyük daha keskin bir acı vardı ama nedeni yoktu ortada?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY VE BAYAN MAFYA( ASKIDA )
Fiksi RemajaBabası tarafından geçmişinin esiri olmuş bir kız Geçmişinin ezikliği altında kalmış bir erkek İşin garibi ikisi de mafya İşin garibi ikisi de acı çekmiş İşin garibi ikisi de aşık Önlerindeki tek engel gururlarından dolayı aşklarını geriye iten kendi...