Oturduğum sandalyeye daha çok yayılıp yeni gelen edebiyat hocasının beni arsızca süzmesine aldırış etmemeye çalıştım. Bu hocanın derdi neydi? Bi süre sessizlikten sonra boğazını temizleyip konuşmaya başladı
-Evet Deniz seni dinliyorum.
+Ne?
-Kaba kız seni! Seni gercekten nasıl seçtiler inanamıyorum. kaba arsız ve çirkin.Duyduğuma göre kapak kızı olmuşsun.Ama bu senin çirkin olduğunu değiştirmez.Bir şiiri ezberleyebilirsin.Ancak okumak güzellik gerektirir.Güzellikten kastımın iç güzellik olduğunu anlamışsındır.İçini güzel göremiyorum kızım.Senin şiir okuyabileceğine inanmıyorum.Hocaya sinir olmuştum.İnsanların bana yapamazsın dedikleri şeylere sinir oluyorum.Ahh çıldırmıştım. +Hocam içimi görebilmek gibi bir yeteneğiniz olduğunu bilmiyordum -Bak bundan bahsediyorum.Hemen kendini korumak için laf yarışına girmeye çalışıyorsun.İçin güzel olsaydı daha farklı olurdu.
Hocaya bir şey söyleyememiştim.Ne söyleyebilirdim ki? Hocam benim içim güzel falan mı ? Haklıydı. Biliyordum içimin güzel olmadığını.Ben 17 yaşında olabilirdim ama içim oldukça kötü şeyler yaşamıştı ver ben artık dayanmıyordum. Pes etmiştim.
+Haklısınız hocam. Ben şiir okuyamam.İyi günler. diyerek hızlıca oturduğum yerden kalktım.Kapıdan çıkacağım sırada hocanın otur şuraya Deniz! diye seslenmesiyle durarak
+Hocam okuyamadığımı siz söylediniz.Haklısınız da neden durayım ki? - Şuan okuyamadığın daha sonra okuyamayacağın anlamına gelmez Deniz.Yarın 5.saat beni bul. Çalışmaya başlayalım.Şimdi çıkabilirsin.Dersine gir.
Gözlerimi devirerek başımı salladım ve odadan çıktım. Okuyamayacağım bir şey için çabalamaya değer miydi ki ? Silkelendim ve tekrar sınıfa geçmek için yürümeye başladım.
Herkese Merhabaaaaaa ! Bu hesabımı kaybettiğim için yazmayı bırakmıştım ancak sonra şan eseri tekrar buldum ve şuan oldukça mutluyum ! Artık bölümler sık sık,uzun bir şekilde gelecek veeee Kaybetmemek için onlarca yere şifremi yazdım yani bir daha kaybetmem :D Hepinizi çok seviyorum. Sık sık görüşmek üzere. Kendinize çok ama çok iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Yaşamayı Öğret
Teen FictionOkyanusun derin ve sonsuz gibi görünen sularında kendini kaptırmış biri... Çırpındıkça dibe batan,bi o kadar yalnız biri... Onu kurtarabilecek biri olacak mı peki ? Bu ilk kitabım değil ancak içtenlikle yazdığım tek kitap umarım beğenirsiniz...