„Ale no tak, Lukas, nemusíš byť tak strašne teatrálny .. Ktovie či to je vôbec pravda že tu niekedy niekto zomrel .. A reči o tom že sa vrátil zo záhrobia a tak zavraždil niekoho ďalšieho ? To naozaj nie .." Čože ? Vrátil zo záhrobia ? „Kristen, čo tým myslíš ? Vrátil zo záhrobia ?" Vtom sa do toho vložila Nikol. „Nič tým nemyslí, Lia, vôbec nič."
Chcela pokračovať a niečo mi ešte povedať, no Liam bol rýchlejší. „Ale noták, veď sem teraz bude predsa chodiť s nami, aj tak sa to raz dozvie .." Obe dievčatá mu venovali doslova vražedný pohľad no ja som ďalej počúvala Liama. „Vieš, to čo mu rozprávala jeho žena, no, znelo to ako by ju Mei posadla. Všetci si myslia že sa to aj stalo a profesora teda zavraždila Mei." „Nikto ale nevie, či je ten príbeh vôbec pravdivý. Nemáš sa čoho báť. A navyše, aj keby čo i len malá časť z toho príbehu bola pravdivá, nemusíme sa žiadnych duchov báť. Mei má čo chcela a ani si neviem predstaviť, prečo by po nás išla. Ani ona, ani ten profesor .." doplnil ho Michael.
Zvyšok obeda sme sa bavili o bežných veciach a ja som sa tvárila, že ma príbeh nijako nezaujal, no v skutočnosti to bolo zvláštne. Na takú "miestnu historku" je to docela drsné. Na duchov som ale nikdy neverila. Neviem prečo ma táto historka tak vzala. Možno to je len zvláštny pocit z novej školy. No neznelo to tak nereálne. Predtým som sa nad tým nikdy nezamýšľala, no na tehto škole sú fakt sexy profesori. A čo je tiež zvláštne, je ich väčšina. Profesoriek oproti nim nie je ani tretina. Ale to bude asi len náhoda. No jasné, čo iné by to predsa mohlo byť .. Ten Liam ma úplne zmiatol .. Neverím, že sa mu podarilo aj len udržať si moju pozornosť až do konca. Nevadí no .. Aspoň už nie som jediná kto neovláda miestne klebety.
Taaaaak po pár dňoch tu máme novú časť :) prepáčte že tak neskoro, ale je ti len nejakých 30 videní, čo je žalostne málo :/ čítate to vôbec niekto ?
YOU ARE READING
Vražedná Minulosť
HorrorČlovek dokáže pre lásku divy. Pre neopätovanú lásku dokonca zabíjať. Ale to už je minulosť .. No na to sa nedá spoliehať. Minulosť totiž dobehne každého .. Vracia sa aby dokončila svoje.