8. Začína sa zábava

74 9 0
                                    

Keď už boli úplne všetci preč, pripravili sme si spacáky. Dali sme si ich do kruhu a začali sme sa rozprávať. „Ľudia, nudím sa .. Poďme robiť niečo zaujímavé!" Je to pravda. Kristen celý čas vyzerala akoby už dávno spala. Michael ale zrejme nesúhlasil. „Ale čo ? Sme v škole. Tu sa nedá robiť nič zaujímavé. Sme tu zamknutí, čiže nikam von ísť nemôžme. Ak ťa niečo napadá, tak do toho!" „No, tak ma napadlo .. Veď sme predsa úplne sami zamknutí v tmavej škole. Poďme vyvolávať duchov!" Zlovestne sa usmiala, no príliš dlho jej to nevydržalo. Strašne sa rozrehotala. No mn sa ten nápad páčil. „No, ja som pre. Je niekto proti ?" Všetci sme sa poobzerali okolo seba či niekto nezačne protestovať. Nakoniec sa ozvala jediná Nicol.

„N-no, j-j-ja si n-nemyslím že je to
d-dobrý n-nápad." Prišlo mi divné. „Čo tým myslíš ? Prečo by to nemal byť dobrý nápad ?" „Nič tým nemyslí, len Nicol je strašný strachoput a keď je dnes ten deň tak si asi myslí že..." „Michael, stop! O tomto jej rozprávať nemusíš." ozvala sa znova Nicol. „O čom ? Chcem to vedieť!" „Tak .. Nicol .. Povieš jej to ty alebo máme my ?" „No dobre teda .. Ja ti to teda poviem .." „Som samé ucho." „No, ide o to .. Pamätáš sa na ten príbeh ktorý sme ti rozprávali ? O Mei a profesorovi ?" „Áno, jasné že pamätám. Prečo ?" „No, dnes je to 10 výročie ich smrti .. Teda vlastne až po pólnoci ale to je o pár minút. A .. Nie že by som tomu verila, ale .. Načo sa zahrávať s osudom .. Viem že väčšina tých rádoby strašidelných príbehov je vymyslená, ale predsalen existujú ľudia ktorým sa niečo také naozaj stalo .. Ja len .. Ale veď je to na vás, rozhodnite vy." „Nicol, sľubujem ti že sa nám ani tebe nič nestane, jasné ? Sú to len povedačky .."

Taaaakže tu máte po veľmi dlhej dobe ďalšiu časť :) ak sa vám páčila, budem rada za každý vote a ak nie, napíšte do komentu čo mám zmeniť :) užívajte čítanie ❤

Vražedná Minulosť Where stories live. Discover now